استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش مشارکت مردم و ایجاد شور و شوق انتخاباتی، مهمترین رویکرد دولت تدبیر و امید در انتخابات آینده است.
کد خبر: ۳۹۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 26 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

سعادت روز شنبه در حاشیه بازدید از کمیته انتخابات شهرستان ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیز باید در این راستا نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که ایجاد شور و شوق انتخاباتی توسط رسانه ها به معنای ایجاد تنش و بد اخلاقی در جامعه نیست.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم یکی از نعمت هایی است که خداوند متعال با وقوع انقلاب اسلامی به مردم ایران هدیه داد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در ایران به معنای واقعی کلمه، تعیین سرنوشت توسط خود مردم بوده و این امر همواره به پیشرفت کشور منجر شده است.

وی همچنین بر ضرورت حضور جوانان در عرصه های مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: آینده این کشور را جوانان رقم می زنند و باید فضای کافی برای کسب تجربه آنان مهیا شود.

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت حضور فعالان روستاها در انتخابات شورای اسلامی روستا اشاره کرد و افزود: اگر تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات یک روستا به حد نصاب نرسد، آن روستا شورا نخواهد داشت.

سعادت در ادامه با بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به مسئله اشتغال زایی و افزایش تولید ناخالص ملی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دارد، اظهار کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد، دوباره به چرخه تولید بازگشته اند که آن را مدیون تلاش و برنامه ریزی تیم همراه با دولت هستیم.

وی با اشاره به سفر احتمالی دکتر روحانی در فروردین ماه جاری به ارومیه گفت: پروژه های مهمی به دست رئیس جمهوری افتتاح می شود که جزئیات آن در آینده در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در این بازدید در جریان انجام فعالیت های مختلف انتخاباتی در فرمانداری ارومیه قرار گرفت و از نزدیک وضعیت ستاد انتخابات را مورد بررسی قرار داد.

ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفند آغاز شده و فردا به پایان می رسد.

انتخابات این دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار