مدیرکل نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف کشور:
مدیرکل نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اقدامات شهرداری مشهد در راستای اجرای نهی از منکر و امر به معروف اثربخش است.
کد خبر: ۳۹۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 28 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسین توانایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان‌رضوی که در مشهد برگزار شد اظهار داشت: شهرداری مشهد در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مقایسه با دیگر دستگاه‌های کشور پیشتاز است که این می‌تواند به عنوان الگو قرار بگیرد.

وی بیان کرد: باید زمینه ایجاد امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم ایجاد شود چرا که اگر مردم نسبت به این دو موضوع متفاوت نباشند بسیاری از معضلات و مشکلات حل و حذف می‌شود.

مدیرکل نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: همان‌طور که برای انجام نماز حساس هستیم برای این دو فریضه نیز باید حساسیت نشان بدهیم و شهدای امر به معروف و نهی از منکر جمله برگزیدگان جامعه اسلامی هستند و این عزیزان الگوهای رفتاری برای جامعه هستند.

توانایی خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد در حوزه تکریم خانواده شهدا و حوزه‌های دیگر در جهت احیا و اقامه امر به معروف و نهی از منکر گام‌های موثری برداشته است.

وی بیان کرد: به هر کجا که سفر می‌کنم از شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد با توجه به اقدامات اثربخشی که انجام داده به عنوان یک الگو یاد کرده و از آن به عنوان الگوی برتر یاد می‌کنم.

در پایان این جلسه از دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار