رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ‌زندانیان جرائم غیرعمدی و مالی که به دلیل مشکلات اقتصادی در زندان به سر می‌برند باید مورد حمایت همه‌جانبه قرار گیرند.
کد خبر: ۳۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 27 May 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی شامگاه سه‌شنبه در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان و جشن نسیم نور در دادگستری اردبیل اظهار داشت:‌ یکی از مشکلات اساسی جامعه مشکلات اقتصادی بوده که این امر متاسفانه سبب برخی بزهکاری‌ها و نابهنجاری‌ها شده است.

وی تشکیل انجمن حمایت از زندانیان در استان را یک گام مهم در حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی برشمرد و بیان کرد: امیدواریم خیران در راستای حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پیشگام باشند.

قاصدی تصریح کرد: متاسفانه با به زندان افتادن سرپرستان خانواده‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده‌ها آنها نیز چار مشکل بزرگی می‌شوند و این امر سبب ایجاد فضای نامناسب روحی در بین خانواده‌ها می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هم اکنون زندانیان جرائم غیرعمد و مالی نیاز مبرمی به حمایت خیران و اقشار مختلف مردم دارند تا بتوانند به آغوش گرم خانواده خود باز گشته و در جامعه زندگی سالمی داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه زندانیانی که به دلایل مشکلات اقتصادی و مالی وارد زندان می‌شوند علاوه بر سخت کردن فضا برای خود، خانواده‌های خود را نیز دچار مسائل روحی و روانی می‌کنند و این امر باید با حمایت‌های همه‌جانبه خیران در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی برطرف شود.

قاصدی اظهار کرد: باید نگاه و دید نسبت به زندانیانی که از زندان آزاد می‌شوند همانند سایر اقشار مختلف مردم باشد تا آنها بتوانند به راحتی زندگی خوب و سالمی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: زندان علاوه بر اینکه هزینه زیادی را برای استان دارد، این امر متاسفانه سبب اختلال روحی و روانی در بین زندانیان می‌شود.

وی تصریح کرد: ما در برابر زندانیان جرائم غیرعمد و مالی مسئولیت و وظیفه مهمی داریم و باید در این راستا با احساس مسئولیت و مساعدت‌های خیران بتوانیم کمک کوچکی به این افراد داشته باشیم.

در این مراسم عده‌ای از خیران مبالغی را برای حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی اهدا کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار