نتایج اخیر تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های یونانی داشت تا آن جایی که آنها از ایران به عنوان شانس اول رسیدن به جام جهانی نام بردند.
کد خبر: ۴۰۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 29 March 2017

به گزارش تابناک : حضور دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ یونان آن هم در تیم های اول و دوم جدول رده بندی این فصل لیگ برتر یونان باعث شد تا نگاه رسانه های یونانی به نتایج و عملکرد این ملی پوشان در مقدماتی جام جهانی 2018 جلب شود. کریم انصاری فرد مهاجم اول پاناتینایکوس و مسعود شجاعی ستاره خط میانی پانیونیوس از جمله بازیکنانی هستند که در دو بازی اخیر تیم ملی ایران درخشیدند و نقش زیادی در بردهای شیرین برابر قطر و چین ایفا کردند.


در واکنش به این درخشش و همچنین موفقیت ایران در مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا رسانه های معتبر یونانی در تحلیل هایی از این تیم و ستاره هایی همچون انصاری فرد و شجاعی به عنوان نخستین مسافران جام جهانی 2018 در روسیه نام بردند. سایت ethnosport در گزارش خود آورده است:«ایران با برتری مقابل چین آن هم در حضور بیش از 100 هزار نفر از طرفدارانش در ورزشگاه آزادی گامی بلند برای رزرو بلیت روسیه برداشت و حالا تنها به یک برد در سه بازی باقیمانده نیاز دارد تا اولین مسافر جام جهانی 2018 باشد. موفقیتی که با درخشش انصاری فرد و شجاعی ستاره های حاضر در لیگ یونان به دست آمد».



منبع : ورزش 3

 


همچنین سایت sport24 آتن نیز در تحلیل و تفسیر نتایج رقم خورده در قاره های مختلف در راه جام جهانی به ایران اشاره کرد و نوشت:« کارلوس کی روش و شاگردانش با برتری مقابل چین گامی بلند در راه رسیدن به روسیه برداشتند. نتایج این تیم در گروه A آسیا فوق العاده بوده به خصوص در ساختار تدافعی که رکورد جالبی بر جا گذاشته است. البته باید از درخشش انصاری فرد در بازی با قطر و همچنین شجاعی در مصاف با چین هم به نیکی یاد کنیم که نشان می دهد آنها عزم خود را برای حضور در جام جهانی جزم کرده اند».

 

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار