رئیس کمیته روابط خارجی سنا ایران را به تشدید اقدامات مداخله جویانه پس از توافق هسته‌ای متهم کرد.
کد خبر: ۴۰۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 29 March 2017

به گزارش تابناک : درجریان جلسه استماعی با موضوع  بررسی سیاستهای آمریکا در مقابل ایران سناتور باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا روز سه‌شنبه نسبت به آنچه رفتار تهدیدآمیز ایران پس از اجرای توافق هسته‌ای خواند، هشدار داد.

کورکر گفت: یکی از انتقادات من از برجام این بود که به سیاست عملی ما در خاورمیانه تبدیل شده و باعث تشدید اقدامات بی ثبات کننده ایران می‌شد.

وی که رهبری انتقادات علیه توافق هسته‌ای در کنگره را بر عهده  داشت ادامه داد: تصور می‌کنم که امروز شاهد رفتارهای بسیاری از این شکل هستیم. در منطقه شاهد افزایش میزان مداخلات ایران بوده‌ایم.

کورکر با اشاره به تلاشهای ایران برای تبدیل شدن به یک قدرت برتر در خاورمیانه به طرح ارائه شده در هفته گذشته از سوی خود با هدف مقابله با تهدید ناشی از ایران اشاره کرد و گفت: هفته گذشته بسیاری از اعضای این کمیته به اتفاق طرحی را به منظور موازنه دوباره سیاست ما در مقابل ایران ارائه کردند. با روی کار آمدن دولت جدید ما فرصت اتخاذ یک استراتژی فراگیر به منظور مواجهه با هم اقدامات ایران و هم تهدید ناشی از تسلیحات هسته‌ای ایران را خواهیم داشت.

رئیس کمیته روابط خارجی سنا همچنین مدعی شد ایران بزرگترین حامی تروریسم است و کماکان چندین نفر از شهروندان آمریکا را بازداشت کرده است.



منبع : چاتانوگان

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار