مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اعلام کرد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: محورهای مشهد-چناران و برعکس و آزاد راه مشهد-باغچه و برعکس پرترددترین جاده های خراسان رضوی در نوروز امسال بوده است.
کد خبر: ۴۰۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 29 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابراهیم نصری افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از دستگاه های تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی، طی ۱۴ روز از طرح نوروزی یعنی از روز ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۵ تا پايان روز هشتم فروردین ماه ۱۳۹۶، در مجموع ۱۱ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۳۸۱ تردد در جاده های خراسان رضوی ثبت شده است.
وی ادامه داد: طی این مدت به طور میانگین روزانه ۸۳۰ هزار و ۶۷۰ تردد در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی درباره پر ترددترین جاده‌های خراسان رضوی در نوروز ۹۶ اظهار داشت: طی این مدت محورهای مشهد-چناران و برعکس با میانگین حدود ۷۸ هزار تردد در روز، آزادراه مشهد-باغچه و برعکس با میانگین حدود ۶۴ هزار تردد در روز و نیز محور چناران-قوچان و برعکس با میانگین حدود ۳۰ هزار تردد در روز بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین با اشاره به وجود دوربین های ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس، مشهد- تربت حیدریه و برعکس و مشهد-سرخس و برعکس، افزود: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۵ آغاز طرح نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین ماه جاری، در مجموع ۹ هزار و ۸۱۸ تخلف سرعت غیرمجاز شامل چهار هزار و ۵۳۹ تخلف سرعت لحظه ای و پنج هزار و ۲۷۹ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین ها در این سه محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.
وی ادامه داد: در این مدت در مجموع سه میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۷۳ خودرو در این سه محور تردد کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار