فرماندار ملایر یکی از مشکلات را در خصوص ثبت‌نام‌های مربوط به حوزه‌های روستایی دانست و افزود: در ابتدای روزهای ثبت‌نام شاهد استقبال چندانی برای ثبت‌نام داوطلبان در حوزه روستایی شهرستان ملایر نبودیم.
کد خبر: ۴۰۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 29 March 2017
فرماندار ویژه ملایر از ثبت نام یک‌هزار و 95 داوطلب در شهرستان ملایر برای انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان خبر داد.

عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در سال جاری گفت: ثبت نام  از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از 30 اسفندماه سال قبل شروع شده و تا ساعت 24 ششم فروردین ماه سال جاری ادامه یافت.

رضایی از ثبت نام یک‌هزار و 95 داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ابتدای زمان ثبت نام تا پایان روز ثبت نام در  ششم فروردین ماه خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 233 نفر داوطلب در حوزه شهری و 863 نفر داوطلب در حوزه روستایی هستند.

وی بیان کرد:ثبت نام داوطلبان در روز پایانی ثبت نام نسبت به روزهای گذشته بسیار بیشتر بوده است وثبت نام ساعت 24 ششم فروردین ماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون 157 نفر داوطلب در شهر ملایر ثبت نام کرده‌اند افزود:  از این تعداد 44 نفر امروز ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: تعداد مردان یک‌هزار و 40 نفر و تعداد خانم‌ها  نیز 55 نفر است که بعد از ثبت نام استعلام افراد ثبت نام‌کننده از مراجع چهارگانه انجام می‌شود و مراجع چهارگانه بعد اعلام از سوی فرمانداری برای  استعلام 10 روز فرصت دارند نتیجه را به هیات اجرایی اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بعد از استعلام‌های انجام شده هیات اجرایی یک هفته فرصت دارد نتیجه تایید صلاحیت‌ها را به هیات نظارت اعلام کند گفت: هیات نظارت نیز باید ظرف مدت یک هفته نتایج تایید صلاحیت داوطلبان را اعلام کند.

رضایی خاطر نشان کرد: بعد از اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها افراد داوطلب معترض 10 روز فرصت دارند  تا اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت خود را به مراجع مربوطه انتخابات پیگیری و اعلام کنند.

وی در ادامه بیان کرد:طی چند روز گذشته مشکل خاصی در  ثبت نام‌ها در شهرستان ملایر وجود نداشته است وخوشبختانه شاهد تبلیغات زودهنگام نیز از سوی داوطلبان در ملایر نبودیم.

فرماندار ملایر یکی از مشکلات را در خصوص ثبت نام‌های مربوط به حوزه‌های روستایی دانست و افزود: در ابتدای روزهای ثبت نام شاهد استقبال چندانی برای ثبت نام داوطلبان در حوزه روستایی شهرستان ملایر نبودیم.

رضایی در این خصوص گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌ها و اطلاع رسانی‌هایی که طی روزهای اخیر صورت گرفت ظرف دو روز گذشته شاهد استقبال داطلبان در نقاط روستایی بودیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار