ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در تبریز:
ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در بازدید از اقدامات ستاد سفر آذربایجان شرقی، هماهنگی موجود بین دستگاه ها را در ارائه خدمات به گردشگران نوروز 96 مطلوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۴۰۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 29 March 2017
 آناهیتا خلج امیرحسینی ظهر امروز در حضور و بازدید یک روزه خود از آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم افزایی به وجود آمده بین دستگاه‌ها برای میزبانی هر چه بهتر از گردشگران نوروز 96 رضایتمندی حداکثری گردشگران را به دنبال داشته است.

وی گفت: با توجه به رویداد تبریز 2018 در انتهای سال جاری این هم افزایی باید به صورت مستمر ادامه یابد تا اهداف متصور برای تبریز 2018 به بهترین شکل ممکن محقق شود.

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور افزود: باید ظرفیت سازی لازم در استان به منظور حضور فعال بخش خصوصی صورت پذیرد، چرا که بدون همکاری بخش خصوصی توسعه گردشگری امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده در سال گذشته گفت: مجموعه فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در حوزه های مختلف مانند نظارت، اسکان، اطلاع رسانی، تبلیغات و ... برای نوروز 96 مطلوب بوده است و با توجه به برگزاری مستمر آیین‌های نوروزی و چاپ اقلام متنوع اطلاع رسانی گردشگری رویکرد نوروز 96 ، نوروز متفاوت تا حدود زیادی در استان محقق شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :