واکنش معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد به انتقادات درباره عکس رئیس جمهور:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزدبه انتقادات درباره عکس رئیس جمهور واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۰۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 30 March 2017
محمدعلی طالبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار تابناک یزد در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره عکس حس روحانی با چند خانم گفت: رييس جمهور، نماينده و منتخب آحاد جامعه است و ارتباط او با همه بخش ها و حضور در مكان ها و جمع هاي مختلف، لازمه برخورداري از وقوف مورد نياز براي اداره كشور است.
وی افزود: نمي توان به نام دين، برداشت خود را بر جامعه تحميل كنيم. دين اسلام، ديني رحماني و منطبق با فطرت همه انسانهاست و اين ظرفيت بالاي دين ماست كه دلها را در اقصي نقاط عالم به سوي خود معطوف مي كند. مهم اين است كه در برابر تفاوتها، فرهنگ هاي مختلف و يا مظاهري كه منطبق بر ارزش هاي ديني ما نيست، چگونه برخورد كنيم.
طالبی تاکید کرد: آنچه ما از سيره امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري آموخته ايم، در پيش گرفتن رويه هايي براي جذب حداكثري به سمت نظام و ارزشهاي متعالي آن و پرهيز از اقداماتي است كه موجب بدبيني و يا طرد مردم از دامان انقلاب شود.
وی خاطرنشان کرد: رمز موفقيت كساني چون امام موسي صدر و حتي سيدحسن نصرالله در لبنان، نگاه فراگير آنها به مردم و خط كشي نكردن مردم بر اساس ظواهر است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: دولت وظیفه خود می داند شرایط نقد و انتقاد در جامعه آزاد باشد و از این آزادی دفاع میکند اما باید در نقد و کلماتی که در نقادی استفاده میکنیم نیز دقت لازم صورت گیرد تا توهین تلقی نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار