پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي ، آخرين وضعيت ترافيکي راه هاي مواصلاتي کشور را براي امروز پنجشنبه اعلام کرد که براساس آن ، ترافيک در زمان حاضر در اغلب محورها، عادي و روان است در عين حال نيز برخي محورها، مسدود، اعلام شده است.
کد خبر: ۴۰۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 30 March 2017
تابناک فارس به نقل از پايگاه خبري پليس راهور ناجا: برابر آخرين اخبار دريافتي، محور مشهد-چناران در استان خراسان رضوي داراي بارش باران و باند جنوب به شمال محور کرج-چالوس، داراي ترافيک پرحجم است.
طبق اين گزارش ، محورهاي شمشک-ديزين در استان هاي تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان هاي گيلان و اردبيل، محور سرو آباد-پاوه در استان هاي کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان هاي گلستان و سمنان، محور فرعي سي سخت- پادنا در استان کهکيلويه و محور بوير احمد و شيراز-جهرم در استان فارس، مسدود گزارش شده است.
اين گزارش، محورهاي فرعي گنجنامه-تويسرکان در استان همدان، محور استهبان- ني ريز در استان فارس، محور فرعي رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور اميديه-ديلم در استان خوزستان را نيز مسدود اعلام کرده است.
ساير محورهاي مواصلاتي کشور از جوي آرام و ترافيکي روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک پليس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي کشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است.
در سايت www.rahvar120.ir آخرين اطلاعات ترافيکي قابل دسترسي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار