نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم یزد در دهم فروردین ماه پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۴۰۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 30 March 2017
 به گزارش تابناک یزد، در این پیام از مردم انقلابی یزد دعوت شده با حضور در مراسم گرامیداشت این حماسه تاریخی در مسجد روضه محمدیه ، بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی پیمان ببندند. 

متن کامل این پیام بدین شرح است : با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص) و با احترام، هر ساله سالروز دهم فروردین در یزد، یادآور رشادت ها و مبارزات بی امان این خطه کویری علیه ظلم و نابرابری و بی عدالتی است. یادآور روزهایست که مردم این دیار یکپارچه و واحد،‌ علیه رژیم ستمشاهی به رهبری امام خمینی(ره) قیام کردند و با ندای الله اکبر بر گلوله ها و مسلسل ها پیروز شدند.یادآور مبارزه خستگی ناپذیر حضرت آیت الله شهید صدوقی(ره) است که استوار و محکم در برابر دژخیمان پهلوی ایستاد و بانگ  برآورد که این سینه صدوقی است اگر می خواهید مردم را بکشید صدوقی آماده شهادت است. دهم فروردین ادامه مبارزات مردم قم و تبریز است که  طلیعه نهضت اسلامیست. بر ما فرض است در برگزاری شکوهمند سالروز دهم فروردین هر چه در توان داریم در تکریم آن بکوشیم و با هر زبان و بیان نگذاریم این حرکت عظیم مردمی به بوته فراموشی سپرده شود. انتظار دارد مردم شریف یزد چون سال های گذشته روز پنج شنبه دهم فروردین از ساعت 8:00 الی 10:00 صبح در مسجد روضه محمدیه (حظیره) حضور یابند و با عشق و علاقه جانبازی سربازان انقلاب را ارج نهند و با پیشتازان نهضت امام خمینی(ره) پیمان ببندند که هر زمان و مکان از انقلاب دفاع خواهند کرد و رهبری انقلاب را که امروزه به دست با کفایت نایب امام زمان(عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) است پشتیبانی خواهند نمود.

                                                                                     
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار