رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر در ادامه با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۸۰ درصد نانوایی‌های ملایر فعال بوده‌اند گفت: همچنین تعداد ۳۶ نانوایی نیز باهدف خدمات‌رسانی بهتر و رفاه حال مسافران و همشهریان تا ساعت ۲۲ فعال هستند.
کد خبر: ۴۰۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 30 March 2017
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 2 هزار و 256 مورد بازرسی در طرح نوروزی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش فارس؛ داریوش صفاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر در ایام نوروز اظهار کرد: در راستای خدمات‌دهی بهتر به مردم طرح‌های نظارتی و بازرسی‌ها از واحدهای مختلف و مراکز عرضه در ایام نوروز تشدید شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی این اداره از ابتدای اسفندماه سال گذشته گفت: در این طرح 45 روزه اکیپ‌های بازرسی این اداره به صورت مجزا بازرسی‌ها و نظارت خود را از سطح بازار داشته و علاوه بر آن نیز بازرسی‌های مشترک نیز با همراهی سایر نهادها در حال انجام است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 2 هزار و 256 مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه سال جاری از سطح بازار و واحدهای مختلف شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 302 واحد متخلف شناخته شده است.

وی ارزش ریالی تخلفات ثبت شده از بازرسی‌های انجام شده را  از ابتدای اسفندماه تا پایان اسفندماه سال قبل بیش از 25 میلیون تومان دانست و گفت: این تخلفات در موارد گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت موازین بهداشتی و.... بوده است.

صفاری تصریح کرد: همچنین از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه سال جاری نیز 97 مورد گشت و بازرسی مشترک با واحدها و نهادهای مربوطه با همکاری این اداره از سطح مراکز و واحدهای مختلف عرضه کالا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها تا پایان تعطیلات ادامه دارد گفت: همشهریان و مسافران می‌توانند موارد تخلف در بخش‌های مختلف را به اداره صنعت و معدن اطلاع داده و یا با سامانه 124 تماس حاصل کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر در ادامه با اشاره به اینکه در ایام نوروز 80 درصد نانوایی‌های ملایر فعال بوده‌اند گفت: همچنین تعداد 36 نانوایی نیز با هدف خدمات‌رسانی بهتر و رفاه حال مسافران و همشهریان تا ساعت 22 فعال هستند.

وی با اشاره به رضایتمندی مردم از ساعات کار و همکاری نانوایی‌ها با مردم و مسافران افزود: مورد خاصی از تخلف در نانوایی‌ها گزارش نشده است.

صفاری در ادامه با اشاره به توزیع میوه شب عید در ملایر گفت: در این زمینه از 27 اسفندماه سال گذشته 36 نقطه در شهرستان در نقاط مختلف و شهری و روستایی برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: در این زمینه 220 تن میوه شامل 146 تن پرتقال و 80 تن سیب  برای شهرستان ملایر در نظر گرفته شد که بیش از 90 درصد آن در سطح شهرستان توزیع شده و توزیع ما بقی آن  نیز تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با اشاره به اینکه خوشبختانه در توزیع میوه شب عید مشکل و کمبودی نداشته‌ایم خاطرنشان کرد: توزیع میوه با قیمت مصوب هر کیلو سیب  به قیمت 4 هزار و 300 تومان، پرتقال خارجی نیز با قیمت 3 هزار و 750 و پرتقال تولید داخل نیز به قیمت 4 هزار و 300 تومان در شهرستان ملایر عرضه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار