حسین زاده در دهمین جلسه اعضای ستاد انتخابات استان؛
دهمین جلسه اعضای ستاد انتخابات استان با حضور دکتر علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری با دستور کار طرح مسائل و تمهیدات انتخابات امروز چهارشنبه 9 فروردین ماه برگزار شد
کد خبر: ۴۰۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 30 March 2017
 دهمین جلسه اعضای ستاد انتخابات استان با حضور دکتر علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری با دستور کار طرح مسائل و تمهیدات انتخابات امروز چهارشنبه 9 فروردین ماه برگزار شد.

دکترعلی حسین حسین زاده در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ویژه و اهتمام همه جانبه اعضای هیئت های اجرایی انتخابات در جهت برگزاری مناسب روند ثبت نام از داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، به بررسی اقدامات لازم در مراحل بعدی فرآیند انتخابات پرداخت و بر برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه تاکید کرد.  

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال پرشور کلان شهرها از انتخابات شورای اسلامی شهر، میزان ثبت نام کنندگان برای شورای اسلامی روستا تا یک روز مانده به اتمام فرآیند ثبت نام کمتر از آمار مورد انتظار بود که با اتخاذ تمهیدات ویژه سعی در تسهیل شرایط برای حضور انتخاب شوندگان ایجاد شد که به نسبت باعث گردید وضعیت مناسبت تری را در آمار ثبت نام کنندگان حوزه روستایی بدست آوریم.  

فضل اله پور دبیر ستاد انتخابات در این جلسه گفت: فرآیند ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با مشارکت حداکثری شرکت کنندگان به خوبی در ستادهای انتخاباتی شهرستانهای استان در مهلت قانونی تعیین شده انجام شد.

وی همچنین با توجه به جلسه‌ ای که در دادگستری در خصوص رسیدگی به تخلفات انتخاباتی داشت، گفت: کلیه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی، افترا، توهین و هرگونه اقدامات خارج از قانون انتخابات، تخلف محسوب می شود و مشمول پیگیری های حقوقی از طریق مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.   

سید لطف اله هاشمی رئیس کمیته حقوقی و بازرسی ستاد انتخابات استاندر گزارشی از روند ثبت نام داوطلبین گفت: در راستای تسریع در اتخاذ استعلامات لازم برای ثبت نام داوطلبان اهتمام ویژه ایی در دبیرخانه حقوقی ستاد گذاشته شد که داوطلبان بتواند با در اختیار داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام کنند.

عیدی پور رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان بیان کرد: دوره های آموزشی هیئت های اجرایی انتخابات و اعضای بازرسی کل استان در امر انتخابات در فرمانداری ها از تاریخ 7 فروردین ماه آغاز شده است و آموزش اعضای شعب نیز در مراحل بعدی انجام خواهد شد.

سزاری رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات استان نیز با ارزیابی مثبت موقعیت فناوری و ارتباطی ستادهای انتخاباتی شهرستانها تصریح کرد: تجهیزات مناسب فناوری، ارتباطی در اختیار فرمانداری ها قرار گرفته است. ارتباط با بخشداری های استان پایدار بوده و تمام تمهیدات لازم در جهت رفع مشکل سخت افزاری ، آنتن دهی و سرویس دهی که بصورت محدود در بعضی بخشداری ها وجود داشت اتخاذ گردید.

 پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت 1396 در سراسر کشور برگزار می گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار