محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان با دعوت از فرماندار، رئیس شورای شهر، شهردار و جمعی از رؤسا و مدیران ادارات و ارگانهای دولتی و جمع کثیری از مردم سراوان به جمع آوری زباله و جارو کردن خیابان‌ها کرد.
کد خبر: ۴۰۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 30 March 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان با دعوت از فرماندار، رئیس شورای شهر، شهردار و جمعی از رؤسا و مدیران ادارات و ارگانهای دولتی و جمع کثیری از مردم سراوان به جمع آوری زباله و جارو کردن خیابان‌ها کرد.

درازهی در ابتدای این حرکت گفت این یک حرکت نمادین نیست، بلکه حرکتی در معنای واقعی و به منظور فرهنگ‌سازی و دعوت از مردم برای نهادینه کردن زیبا نگه داشتن فضای شهری و محل زندگی خود انسانهاست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که صحت و سلامت هستم تمام تلاش خود را برای ایجاد این فرهنگ درست در جامعه انجام خواهم داد و هر سال در تعطیلات نوروز اقدام به این کار خواهم نمود.

گفتنی است این حرکت فرهنگی نماینده جوان سراوان با استقبال و همکاری جوانان هلال احمر شهرستان سراوان، مشاوران و مسئولین دفاتر نماینده مجلس، نیروهای شهرداری، اعضای سمن نشاط آوران جوان مکران، جمعی از جوانان، تحصیل کردگان و نخبگان بومی همراه بود.

گفتنی است شرکت‌کنندگان در این اقدام فرهنگی با شعار "هر شهروند؛ یک شهردار" نسبت به نظافت میدان 22 بهمن شهر سراوان اقدام نمودند.

 حرکت جالب نماینده مردم سراوان/ فرهنگ‌سازی، کاری لازم و مستمر
حرکت جالب نماینده مردم سراوان/ فرهنگ‌سازی، کاری لازم و مستمر 
حرکت جالب نماینده مردم سراوان/ فرهنگ‌سازی، کاری لازم و مستمر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد علی کاظم نژادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
بالاخره قبل از انکه خیلی دیر شود وتا مسئولین محیط زیست کشورمان را چاره ای یافته به نتیجه و راهکار ی اساسی برای حفظ و سالم نگهداشتن محیط زیست می رسند آحاد ملت هم از جایی شروع کرده ضمن کمک به پاک سازی محیط و خوداری از دریافت کیسه های پلاستکی موقع خرید که یک راهش خواهد بود و بی پروا پخش ارائه میشود با دوختن چندین کیسه کوچک و بزرگ و همراه کردن با اعضای خانواده موقع خرید از نشر بیشتر کیسه های پاستیکی جلوگیری فرمایند
پاسخ ها
سودابه رضوانی از ساری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
کاملا موافقم.من حتی کاغذ رسید از دستگاه ATM نمیگیرم که درختی قطع نشود.بهرحال زمین محدود و امیال انسان نامحدود است.
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
آفرین به این کار دوست دار محیط زیست این مردم
saeid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
با نظر خانم سودابه رضوانی کاملا موافقم و درکشون میکنم. من هم همچین حسی دارم و خیلی دوست دارم همه مردم این موارد را رعایت کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار