رضا حق پرست در گفتگو با تابناک:
رئیس کارگروه اصلاح فرهنگ غذایی کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : هنگام مصرف قندهای مصنوعی، در بدن این فرد قند بیش از حد و ویتامین* ث* کمتر از حد تولید می شود که به ضرر گلبول سفید و به نفع سلول های سرطانی است.
کد خبر: ۴۰۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 30 March 2017
رضا حق پرست امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:  افرادی که گلوکز زیادی از طریق مصرف بیش از حد قند، شکر، شیرینی، برنج و نان وارد بدنش کند دیگر جایی برای خوردن میوه و سبزی که سرشار از ویتامین * ث* هستند، ندارد.

 وی با اشاره به اینکه از زمان گرفته شدن از شیر مادر انسان باید تغذیه طبیعی داشته باشد چون غذای اصلی انسان است، افزود: انسان  با مصرف غذای های پخته و مضر تعادل طبیعی بدن خود را برهم زده و خود را چنین مستعد بیماری ها کرده است. 

دانشیار معاونت موسسه تحقیقات کشاورزی دیم گفت: بسیار از افراد مبتلا به بیماری های بسیار سخت مانند دیابت و حتی سرطان با پذیرش تعذیه طبیعی درمان شده اند، که دلیلی برای اثبات این است که تغذیه انسان باید طبیعی باشد.

حق پرست در ادامه تصریح کرد:  پذیرش رژیم تغذیه طبیعی، اثبات می کند مصرف  غذای پخته  که مواد طبیعی و‌ مفید را از بین ببرد بیماری زا است که البته پیروی از تغذیه طبیعی باید آگاهانه  و با مطالعه، صورت بگیرد.

او گفت: بر اساس تجربه بهبود یافتگان دیابت با خام گیاه خواری ،معمولا به کسانی که دیابت دارند ما توصیه  می کنیم تا 20 روز فقط سالاد سبزیجات تازه بخورند و حتی کمترین مقدار میوه را نخورند و بعد از 20 روز به تدریج میوه را به سبد غذایی خود اضافه کنند.

 مدیر عامل سازمان مردم نهاد ( راز آ رامش زندگی) اظهار داشت: در این دوره باید داروی کاهش قند را مصرف کنند و به تدریج با کاهش قند خون میزان دارو را زیر نظر پزشکشان کم و کمتر کنند تا حذف شود. 

 وی با بیان اینکه برای کاهش چربی خون رژیم خاصی توصیه نمی شود، خاطر نشان کرد:  این بیماران می توانند خام گیاه خواری معمولی کنند و به جای غذا های حیوانی و پخته ، از میوه وسبزیجات و جوانه ها و مغزها استفاده کنند. 
 
این دکترای ژنتیک و اصلاح نباتات با اشاره به بیماران  که می خواهند تغذیه طبیعی را برای تسریع درمان بیماریشان انتخاب کنند، متذکرشد: این افراد  باید آگاهانه و با مطالعه این کار را شروع کنند و استرس و اضطراب در زندگی نداشته باشند و فعالیت سبک بدنی و بطور کلی سبک طبیعی زندگی را نیز رعایت کنند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار