تابناک مرکزی: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: هر گونه تبلیغات محیطی و عرصه مجازی خارج از مهلت تعیین شده در قانون انتخابات ممنوع است و عملکرد متخلفان در این خصوص در روند رسیدگی به صلاحیت آنان لحاظ می شود.
کد خبر: ۴۰۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 30 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، شکرالله حسن بیگی افزود: برابر جدول ابلاغی وزارت کشور در زمانبندی انتخابات شوراهای اسلامی، نامزدها تنها از 21 تا 27 اردیبهشت ماه مجاز به تبلیغات انتخاباتی و عرضه توانمندی های خود هستند و هر تحرکی خارج از این تاریخ تخلف محسوب می شود.

وی یادآور شد: رصد فضای مجازی و تحرک های انتخاباتی نامزدها با جدیت درحال انجام است و افرادی که به قانون احترام نگذارند صلاحیت حضور در نهاد شورایی را ندارند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: شوراهای اسلامی نهادی مهم و اثرگذار در تصمیم سازی مدیریت شهری و سایر تکالیف ارزشمند محلی است که بر مبنای عقلانیت، تخصص و برنامه محوری موفق خواهد بود و با شعار زدگی و غوغا سالاری زاویه دارد.

حسن بیگی اظهار کرد: نامزدهای انتخابات شوراها باید سفیران اشاعه تکالیف و ماموریت های شورایی باشند و از دادن وعده های غیرواقع به مردم بپرهیزند.

وی یادآور شد: پیروزی واقعی نامزدهای انتخاباتی شوراها در دامنه اخلاقمداری و رفتارهای انتخاباتی است و انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان باید به بهترین شکل با رعایت قانون و هوشمندی در انتخاب به تکالیف خود عمل کنند.

در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 6 هزار و 619 نفر در استان مرکزی نامزد شده اند که پنج هزار و 323 نفر آنان برای شوراهای روستایی و یکهزار و 296 نفر برای تصاحب کرسی های نمایندگی شوراهای اسلامی شهرها نام نویسی کرده اند.

یکهزار و 615 نفر از نامزدهای حاضر در گردونه انتخابات شوراهای اسلامی استان سابقه عضویت در این نهاد را دارند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه جاری همگام با سایر مناطق کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار