تابناک مرکزی: روز گذشته 2 هزار و 180 نخ سيگار قاچاق، در عمليات ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت شهرستان ساوه كشف شد.
کد خبر: ۴۰۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 30 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت این شهرستان در تحقيقاتي هدفمند، از فعالیت فردی در یکی از واحدهای صنفی این شهرستان در زمینه خرید و فروش سيگار قاچاق مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: با برنامه ريزي انجام شده، سرانجام ماموران در بازدید از واحد صنفی فرد مورد نظر موفق به کشف 2 هزار و 180 نخ سيگار قاچاق از داخل مغازه او شده و پس از تشکیل پرونده متهم را برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس شهرستان ساوه با اجراي مستمر طرح‌هاي فراگیر نوروزی همواره از تمام ظرفیت های موجود خود را در راستای کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي در سطح این شهرستان استفاده خواهد کرد.

وی درپایان با قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به بررسي موضوع و برخورد قانونی با آنان اقدام شود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار