کد خبر: ۴۰۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 30 March 2017
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی از تکمیل ۶۳درصد از ظرفیت اماکن اقامتی آذربایجان شرقی از آغاز تعطیلات نوروز ۹۶ خبر داد.

فرشاد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز  از تکمیل  ۶۳درصد از ظرفیت اماکن اقامتی آذربایجان شرقی از آغاز تعطیلات نوروز ۹۶ خبر داد و اظهار داشت:  از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردین، ۱۷۹ هزار و ۷۵۱ نفر، در مراکز اقامتی و اسکان استان، اقامت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت آمار اقامتی مسافران نوروزی استان از طریق ثبت روزانه توسط مراکز رسمی اقامتی استان صورت می‌‌پذیرد و آمار اقامت مسافرانی که بصورت اقامت در خانه اقوام و آشنایان صورت می‌پذیرد در دست نیست.

سرپرست معاونت گردشگری استان در خصوص افزایش ظرفیت‌های اقامتی استان گفت: براساس تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته در مهر ماه سال ۹۵ از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اقدامات لازم انجام گرفته تا ظرفیت مراکز اقامتی تحت نظارت اداره کل استان افزایش یابد.

رستمی با اشاره به میزان بازدید از موزه‌ها و بناهای تاریخی گفت:  از آغاز تعطیلات نوروزی تا ۱۰ فروردین از اماکن تاریخی و موزه‌های استان  ۱۷۹ هزار و ۱۷۸ مورد بازدید صورت گرفته است و مجموعا یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۱۰ نفر بازدید از تمام جاذبه‌های استان اعم از تاریخی، طبیعی، تفریحی و مصنوع استان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار