معاون امور عمرانی استاندار همدان خواستار راه اندازی مرکز اطلاع رسانی به گردشگران در ورودی های شهر همدان شد.
کد خبر: ۴۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 28 May 2015

معاون امور عمرانی استاندار همدان تاکید کرد: مرکز اطلاع رسانی به گردشگران در ورودی های شهر همدان باید راه اندازی شود.

به گزارش ایرنا، محمد عراقی در نشست کارگروه ستاد خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر اطلاع رسانی به مسافران در ورودی های شهر همدان ایده آل نیست افزود: همدان یک شهر گردشگری است و باید زمینه حضور مسافر در این شهر فراهم شود.

وی اضافه کرد: سوییت های اقامتی در شهر همدان تهدید نیست بلکه یک فرصت است و جامعه هتل داران و بنگاه های معاملاتی برای معرفی مراکز اقامتی در طول سال به مسوولان کمک کنند.

عراقی هدف از برگزاری این نشست ها را ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مردم عنوان کرد و افزود: مطبوعات و رسانه ها باید در راستای ارتقای گردشگری این استان تلاش کنند.

وی از فرمانداران خواست ستاد خدمات اسکان را تشکیل دهند تا زمینه مسافر بیشتر را فراهم کنند و در رونق گردشگری موثر باشند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری همدان نیز گفت: تعداد خانوارهایی که به این شهرستان در ایام نوروز سفر کردند 19 درصد افزایش یافته است که بیانگر این است که در زمینه اسکان برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است.

حسین افشاری با بیان اینکه در هفته های آینده و همچنین تعطیلات عید سعید فطر مسافران زیادی به همدان سفر می کنند گفت: ستاد اسکان باید در این زمینه فعال شود.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: ستاد اسکان فرهنگیان آمادگی کامل برای اسکان مسافر در تعطیلات خرداد و عید فطر را دارد.

محمد بداغی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان همدان با 19 پایگاه و یک هزارو 826 اتاق در ایام نوروز 16 هزار و 557 خانوار را اسکان داده است.

در این آیین علی خاکسار به عنوان معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان معرفی و از خدمات رزیتا ناصر المعمار قدردانی شد.

استان همدان یک هزار و 800 اثر تاریخی دارد.

در نوروز امسال 734 هزار و 703 نفر از آثار تاریخی این استان دیدن کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار