رئیس اتاق بازرگانی استان البرز؛
یکی از معضلاتی که در مسیر سرمایه‌گذاری‌ها مانع ایجاد کرده موازی‌کاری در برخی نهادها و ادارات دولتی است؛ نظام بانکی باید به نحوی اصلاح شود که بتوانیم با افتخار بگوییم جمهوری اسلامی از نظام بانکی بدون ربا به معنای کامل برخوردار است.
کد خبر: ۴۰۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 06 April 2017
به گزارش تابناک البرز؛ رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: یکی از معضلاتی که در مسیر سرمایه‌گذاری‌ها مانع ایجاد کرده موازی‌کاری در برخی نهادها و ادارات دولتی است.

رحیم بنامولایی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به اهمیت سند چشم‌انداز اشاره و این سند را به عنوان نقشه راه برنامه بیست ساله کشور دانسته‌اند.

وی افزود: این سند باید در تمام قانون‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه خاص قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اینکه اجرای سند بیست ساله بهترین راهنمای مسیرها بوده است, گفت: این سند هموارکننده مسیرهای توسعه در زمینه‌های سیاسی, اجتماعی, فرهنگی و اقتصادی است.

بنامولایی به نقل از خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه تشکیل کارگروه‌های ویژه در استان باید با حضور مسئولان از سه قوه باشد, عنوان کرد: مسئولان شرکت‌کننده در این کارگروه‌ها باید از اختیارات لازم برخوردار  باشند تا بتوانند تصمیماتی را به تصویب برسانند تا بستر سرمایه‌گذاری را برای مردم در بخش‌های تولید و صادرات فراهم کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه یکی از معضلاتی که در مسیر سرمایه‌گذاری‌ها مانع ایجاد کرده موازی‌کاری در برخی نهادها و ادارات دولتی است, گفت: نظام بانکی باید به نحوی اصلاح شود که بتوانیم با افتخار بگوییم جمهوری اسلامی از نظام بانکی بدون ربا به معنای کامل برخوردار است.

وی ادامه داد: سعی ما در این است که با نصب دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی روز در واحدهای استان زمینه را برای ایجاد تحول در صادرات فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار