سرمربی تیم صبا گفت: ما به وجود عنایتی نیاز داریم چون بازی های حساسی را تا پایان فصل در پیش داریم.
کد خبر: ۴۰۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 09 April 2017

به گزارش تابناک : عبدالصمد مرفاوی درباره برد این تیم در مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: برد خوبی را مقابل تراکتورسازی به دست آوردیم. ما به دنبال سه امتیاز بودیم اما راستش را بخواهید فکر نمی کردیم که سه برد به تراکتور سازی بزنیم. 

وی درباره اینکه تراکتوری ها معتقدند گل دوم صبا خطا بوده خاطرنشان کرد: هنوز هم می گویم این گل درست بوده است.من چند بار این صحنه را دیدم و امروز هم خواندم آقای کامرانی فر اعلام کرده است که گل صحیح است. 

مرفاوی درباره شایعه خداحافظی عنایتی در بازی مقابل استقلال بیان داشت: هیچ بحثی در این باره وجود نداشته است. اگر عنایتی بخواهد در دیدار برابر استقلال خداحافظی کند من با این مساله مخالفت خواهم کرد. ما به وجود عنایتی نیاز داریم  چون بازی های حساسی را تا پایان فصل در پیش داریم. 

سرمربی صبا درباره شایعه جلوگیری از بازی فروزان و عمران زاده برابر استقلال تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد. این مساله خارج از فوتبال است و چون ما با استقلال بازی داریم چنین مساله ای را مطرح می کنند. 

مرفاوی درباره حضور پدیده ای به نام جهانبخش در صبا گفت: او بازیکن بسیار جوانی است و آینده بسیار درخشانی دارد. من زمانی که در پیکان حضور داشتم او را دیدم و از مسوولان باشگاه خواستم که این بازیکن را  جذب صبا کنند.



منبع : کاپ

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار