از همه عزیزانی که خالصانه از بدو وقوع حادثه هر کس به نوعی همکاری و ابراز همدردی نمودند، خاضعانه و خاشعانه تقدیر و تشکر به عمل می آید و از خداوند منّان خواستاریم اجری نیکو به پاسداشت این همه نیکی به شما عطا فرماید.
کد خبر: ۴۰۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 10 April 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خانواده مرحوم دکتر حمزه ولوی مدیر کل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس و از شاعران برجسته ی لری گوی استان کهگیلویه و بویراحمد ، با ارسال یادداشتی از همه ی کسانی که در مراسم تشیع و خاکسپاری و حضور در کنار خانواده برای تسلی بازماندگان ، حاضر و یا پیامی ارسال کرده اند تقدیر و تشکر کردند .
متن کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون

از ما بگذر که خانه مان سوختنی است               این خانه ی بی پایه فرو ریختنی است

بگذار که این شعر به بن بســـت رسد                این فاجعه بر سایه ی ما دوختنی است

(شعر: زنده یاد دکتر ولوی)

درگذشت نا بهنگام مرادمان، عزیزمان،مرد علم و عمل و احساس، چهره ماندگار شعر و ادب استان، ادیب فاضل و دانشمند " دکتر حمزه ولوی مدیر کل محیط زیست استان فارس" چنان زلزله ای در خانواده انداخت که توان نیافتیم زودتر از الطاف بی دریغ، همدردی ها و همراهی های همه اقشار از اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران که نشان دادند نیک نامان همواره قابل ستایشند. تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

گرچه زبان از بیان همه اشخاص و مرتبه همدردی و همراهی ایشان قاصر است، لذا به حکم ادب و حق شناسی بدینوسیله از همه عزیزان بویژه سازمان محیط زیست کشور در رأس خانم دکتر ابتکار و معاونین ایشان، مدیران کل محیط زیست سراسر کشور، مجموعه اداره کل محیط زیست استان فارس و ادارات تابعه و همچنین مدیر کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات تابعه و سمن ها و فعالان زیست محیطی کشور.

استاندار بزرگوار فارس جناب آقای مهندس افشانی و معاونین ایشان از جمله دکتر رزمجو و مدیران کل استان فارس و ادارات تابعه، استاندار محترم کهگیلویه و بویر احمد دکتر خادمی و معاونین و مدیران ستادی فرمانداران چهارگانه کهگیلویه بزرگ بویژه دکتر فتاح پور، فرماندار شهرستان چرام و مجموعه شورای اداری و شهرداری و شورای شهر چرام.

روحانیت معظم و معزز استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد بویژه حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، امامان جمعه محترم شیراز و چرام.

نیروهای نظامی و انتظامی و دادگستری استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، مجمع نمایندگان مردم شریف استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد.

اساتید و جامعه دانشگاهی، آموزش وپرورش، احزاب و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی.

مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، ادارات ارشاد کهگیلویه و چرام و همچنین هنرمندان و انجمن شعر کهگیلویه، اصحاب رسانه، مدیران کل محترم صدا و سیمای فارس و کهگیلویه و بویراحمد.

مجموعه مدیران کلیه شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد.

مردم فهیم و قدر شناس استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان.

تشکر ویژه از مردم نوع دوست چرام که چنین فرزندی را پروریدند و اینچنین باشکوه مشایعت کردند. بخصوص خویشاوندان و دوستان.

و بطور کلی همه عزیزانی که خالصانه از بدو وقوع حادثه هر کس به نوعی همکاری و ابراز همدردی نمودند، خاضعانه و خاشعانه تقدیر و تشکر به عمل می آید و از خداوند منّان خواستاریم اجری نیکو به پاسداشت این همه نیکی به شما عطا فرماید.

از طرف خانواده های ولوی، دهقان و جمیع منسوبین.

لازم به توضیح است مرحوم ولوی چند روز پیش بر اثر عارضه قلبی ، درگذشت و مراسم باشکوهی با حضور بسیاری از مسئولین ملی و استانی و مردم در هنگام تشییع و خاک سپاری وی صورت گرفت .(اینجا)
 
پیام تشکر خانواده مرحوم ولوی از مردم و مسئولین + تصویر 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار