دکتر محسن رضایی شامگاه چهارشنبه ۲۳ فروردین با حضور در منزل سردار دانشیار با خانواده و بازماندگان این فرمانده فداکار، ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۴۰۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 13 April 2017
به گزارش تاناک سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری مجاهدات سردار دانشیار گفت: او گوهر گران‌بهایی بود که از جمع ما پرکشید و ما حقیقتاً یک برادر بسیار خوب را از دست دادیم.

رضایی افزود: عروج این جانباز سرافراز در روز میلاد امیرمومنان علی(ع) و در کنار ضریح نورانی آن حضرت در نجف اشرف، پاداش عمری فداکاری و تلاش مخلصانه‌ی او بود. دانشیار در انجام وظیفه سر از پا نمی‌شناخت و هیچ‌گاه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرد. دوری از ظواهر دنیوی، تعبد، مجاهدت خالصانه، گره‌گشایی از کار مردم و تلاش خستگی‌ناپذیر از ویژگی‌های این سردار ولایتمدار بود.

سردار رضایی همچنين با تمجید از همسر صبور و فرزندان عزیز سردار دانشیار گفت: شما نه فقط در دوران دفاع مقدس بلکه حتی پس از آن نیز با بردباری، دوری ایشان را تحمل کردید و تردید ندارم اجر عظیم شما در محضر حضرت حق، محفوظ است.

وی خطاب به مادر دانشیار که فرزند دیگرش نیز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده گفت: من به شما به خاطر تربیت چنین فرزندانی تبریک می‌گویم و از خدای متعال می‌خواهم که به شما و عموم بازماندگان، صبر و اجر کرامت فرماید.
حضور دکتر محسن رضایی در منزل سردار دانشیار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار