خبر فروش بیمارستان امام خمینی کرج که تاکنون توسط بسیاری تکذیب شده است، با توجه به‌اسناد مزایده صحت دارد.
کد خبر: ۴۰۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 17 April 2017
به گزارش تابناک البرز؛  روز گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر فروش بیمارستان امام خمینی کرج منتشر شد، در این خبر آماده بود که سازمان همیاری و شهرداری‌های استان تهران اقدام به انتشار آگهی فروش بیمارستان امام خمینی کرج کرده است.

پس از انتشار این خبر برخی از اعضای شورای شهر کرج واکنش نشان داده و مدعی شدند که اجازه فروش بیمارستان را نمی‌دهند.


اما در ادامه اظهارات استاندار البرز در این خصوص قابل تامل است، سید حمید طهائی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شایعاتی مبنی بر فروش بیمارستان امام خمینی کرج، اظهار کرد: این خبر کذب محض است.

طهائی اضافه کرد: متأسفانه برخی برای تبلیغات انتخاباتی اقدام به مطرح کردن این قبیل از شایعات می‌کنند.

اظهارات یک مسئول البرزی؛ درباره بیمارستان حاشیه سازی می‌کنند

مصطفی باقر نژاد مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری‌های استان البرز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن رد شایعه فروش بیمارستان امام خمینی کرج اظهار کرد: طبق یک وکالت‌نامه این بیمارستان به نام سازمان همیاری و شهرداری‌های استان البرز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مباحث مطرح‌شده در این خصوص حاشیه‌سازی است، در پاسخ به این سؤال که برخی از اعضای شورای شهر کرج در این رابطه واکنش نشان داده و مدعی شده‌اند که اجازه فروش بیمارستان را نمی‌دهند، گفت: این موضوع دست شورای شهر نیست.



باقرنژاد با اشاره به اینکه روز گذشته این خبر کذب منتشرشده است، گفت: یکی از اعضای شورای شهر با بنده تماس گرفت و با گلایه خواستار توضیحات شد پس از شنیدن توضیحات قانع شد بنده نیز سؤال کردم چرا قبل از شنیدن توضیحات اقدام به مصاحبه و واکنش کرده‌اید.

اما اظهارات محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج قابل تامل تر است وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه سازمان همیاری و شهرداری‌های استان مدعی است که این خبر کذب است، نظر شما نسبت به این موضوع چیست، گفت: مشخص‌شده است که این موضوع به استانداری البرز مربوط نیست.

رئیس شورای شهر کرج: آگهی فروش بیمارستان منتشر شده است!

دادگو با اشاره به اینکه طی حکمی مدنی آگهی فروش این بیمارستان منتشرشده است، گفت: این موضوع به استانداری البرز مربوط نمی‌شود و باید از طریق استانداری تهران پیگیری کنیم.

رئیس شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه آگهی فروش این بیمارستان منتشرشده است، گفت: نامه‌هایی مبنی بر انتشار آگهی فروش بیمارستان امام خمینی کرج موجود است.

لازم به ذکر است؛ آگهی مزایده فروش بیمارستان امام خمینی کرج و دو پلاک ثبتی دیگر در شعبه ۲۱۷ دادگاه عمومی حقوقی تهران صادرشده است، گفتنی است این سه پلاک ثبتی که یکی از آن‌ها بیمارستان امام خمینی کرج است توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت‌گذاری شده است و در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه جاری به فروش برسد.

در این آگهی آمده است، در طرح تفصیلی فعلی شهر کرج کاربری سه پلاک یادشده به‌صورت درمانی است.

برخی از مسئولان نگران تغییر کاربری این بیمارستان پس از فروش هستند و برخی دیگر مدعی اند در صورتی که این بیمارستان به مرکز درمانی خصوصی تبدیل شود نرخ ارائه خدمات افزایش خواهد یافت.



به گزارش خبرنگار مهر، در سال ۱۳۷۰ ساختمان موجود بیمارستان پس از بررسی‌های لازم به بیمارستان تبدیل و مورداستفاده قرار گرفت که در سال ۱۳۸۱ پس از طی مراحل لازم و قانونی بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) از بنیاد شهید انقلاب اسلامی به سازمان همیاری استان تهران انتقال یافت. که اکنون با استعداد فعالیت به میزان ۱۴۵ تخت بستری در حال ارائه خدمات به مردم شریف استان البرز است.

بیمارستان امام خمینی (ره) در حال حاضر دارای ۱۴۵ تخت فعال و ۲۵۰ تخت مصوب بوده و دارای بخش‌های جراحی زنان و مردان، ارتوپدی، زنان و زایمان،ICU-CCU ، آنژیوگرافی، جراحی قلب باز، بخش اورژانس، اتاق عمل اورژانس، اتاق‌های عمل با استعداد پنج تخت است. بخش همودیالیز بااستعداد ۱۵ تخت، واحد پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن، داروخانه، سونوگرافی،EMG –EEG ، فیزیوتراپی است.

کلینیک‌های تخصصی شامل کلینیک‌های زنان، ارتوپدی، جراحی، داخلی، روان‌پزشکی، پوست، فوق تخصصی ریه، گوارشی (آندوسکوپی)، گوش و حلق و بینی، درمانگاه قلب (اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، EKG) اسپیرومتری، کلیه، جراحی مغز و اعصاب، دندانپزشکی دارد.

فروش بیمارستان در کرجفروش بیمارستان در کرج
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
جالبه،. زمين زندان كه جزو اموال عمومي هست را به بنياد شهيد چه كسي بخشيده است؟؟؟؟ قرار بود اينجا يك بيمارستان براي مردم باشد نه ملك خصوصي بنياد وسازمان همياريها،
جالبتر اينكه زمين و ساختمان كلانتري مركزي هم جزو مورد مزايده هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار