به زودی اتفاق می افتد؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت که برای نخستین بار در کشور یک درصد بودجه جاری دستگاه های اجرایی استان به امر ورزش اختصاص یافت، همچنین ایجاد خانه جوان از جمله طرح های دولت برای جوانان است که در استان البرز محقق خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 18 April 2017
به گزارش تابناک البرز؛ فتح الله حقیقی در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 96 که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه سمن های فعال البرز در حوزه جوانان حائز رتبه اول کشور شد افزود: کسب چنین مقامی نشان از پویایی جوانان البرزی دارد.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم سال گذشته اختصاص صد در صدی بودجه یک درصدی دستگاه های اجرایی استان به امر ورزش بوده است.
حقیقی گفت: تخصیص بودجه یک درصدی به ورزش از جمله اقدامات بی نظیر در کشور بوده که نشان از توجه ویژه و پیگیری های مستمر مسئولان استان البرز به این امر دارد.
وی با اشاره به برپایی جشنواره نشاط و امید افزود: در این فرصت مناسب می توان اقدامات صورت گرفته دولت در خصوص ورزش و جوانان را تبیین و تشریح کرده و نظرات و دیدگاه های جوانان و نمایندگان آنها را جویا شد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد سمن های جوانان به لحاظ کمی و کیفی بسیار خوب است اضافه کرد: بر این اساس درصدد همراهی و تعامل بیشتر با آنها برای رشد و توسعه استان هستیم.
معاون استاندار با بیان اینکه جوانان البرزی همواره در عرصه های علمی و ورزشی در بهترین جایگاه های بین المللی قرار دارند گفت: با توجه به این موضوع نیاز بود که خانه جوان برای پاسخگویی به مطالبات جوانان ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان می توانند در خانه ای که به خودشان تعلق دارد پذیرای مدیران باشند افزود: جوانان به عنوان فرصت و ثروت برای جامعه محسوب شده و سمن های جوان می توانند تصمیم سازان خوبی برای مدیران باشند.

طرح پاکداشت طبیعت برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: پاکداشت طبیعت در جاده چالوس امسال نیز برگزار می شود که این امر نیز مستلزم همراهی تمامی مردم و مسئولان است.
امیر عفرانی در اولین جلسه ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 96 که بعد از ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه جشنواره نشاط و امید را پیش داریم افزود: این جشنواره در روز 17 اردیبهشت 96 در شهرستان کرج با هدف ایجاد شور و اشتیاق برای حضور در انتخابات برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این جشن از 21 جوان برتر البرزی تجلیل خواهد شد و 8 جوان برتر نیز به سخنرانی می پردازند و از اقدامات جانبی نیز برپایی کنسرت، تریبون آزاد و چندین برنامه فرهنگی متنوع دیگر در دستور برنامه است.
عفرانی گفت: همزمان با برپایی جشنواره نشاط و امید، خانه جوان البرز نیز افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به تحقق تخصیص یک درصد بودجه جاری دستگاه های اجرایی استان البرز به ورزش استان افزود: اختصاص این بودجه برای نخستین بار در کشور صورت گرفت از این رو البرز در این رابطه موفق عمل کرده و 482 میلیون تومان برای پیشبرد پروژه های ورزشی استان دریافت شد.

این مسئول با اشاره به ضرورت ایجاد راهکارهایی برای استحکام خانواده اضافه کرد: بر این اساس جشنواره ملی فیلم کوتاه با محوریت ازدواج و خانواده با همکاری موسسه هنری جوانان آینده نگر به مدت 3 روز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه پاکداشت طبیعت باید مانند فرهنگ در مردم نهادینه شود گفت: پاکداشت طبیعت در جاده چالوس امسال نیز برگزار می شود که این امر نیز مستلزم همراهی تمامی مردم و مسئولان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار