تا پایان شهریور ماه سال جاری:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از تعطیلی خط متروی کرج - صادقیه در روزهای تعطیل خبر داد و گفت: متروی این خط تا پایان شهریور ماه سال جاری در ایام ذکر شده قادر به سرویس دهی نیست.
کد خبر: ۴۰۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 18 April 2017
به گزارش البرز تابناک؛ مهرداد کیایی این خبر را اعلام کرد و با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور عوامل اجرایی سازمان اتوبوسرانی کرج و مسئولان متروی کرج گفت: دراین جلسه مسئولان مترو به صورت رسمی اعلام کردند که به منظور انجام تعمیرات فنی، خط مترو، کرج - صادقیه و بالعکس تا پایان شهرویور ماه در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی قادر به سرویس دهی به مسافران نمی باشد.

وی در خصوص موضوع این جلسه گفت: در این جلسه از سوی مسئولان متروی کرج اعلام شد که تا پایان شهریور امسال، روزهای تعطیل جمعه و تعطیلات رسمی خط پنج مترو (کرج - صادقیه) بدلیل تعمیرات فنی قادر به سرویس دهی نخواهد بود و بر همین اساس لازم است تا ناوگان اتوبوسرانی کرج برای برنامه ریزی نحوه سرویس دهی ناوگان به مسافران مترو سرویس دهی ویژه را همچنان انجام دهد.

این مسئول افزود: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع، ناوگان اتوبوسرانی کرج در تمام روزهای تعطیل تا پایان شهریورماه آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی می باشد.
کیانی تصریح کرد: همچنین به جهت رفاه حال عموم و اطلاع رسانی به مسافرین عزیز، در تمام پایانه های اتوبوسرانی و مترو اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و تراکت در تمام اتوبوسهای داخل شهری صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در پایان اظهار داشت: شهروندان و مسافران محترم مترو می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج 32805022 تماس حاصل نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار