اعلان همدردي و بازديد بس است
اين اولين بار نيست كه آذربايجان زخمي نامهرباني حوادث و نامديريتي مسئولين مي شود اما اولين بار است كه اين چنين جسورانه زخم را مي بينند و درد را انكار مي كنند ، حق با شماست نه تابلويي بوده اصلا نه پلي!
کد خبر: ۴۱۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 19 April 2017
اين اولين بار نيست كه آذربايجان زخمي نامهرباني حوادث و نامديريتي مسئولين مي شود اما اولين بار است كه اين چنين جسورانه زخم را مي بينند و درد را انكار مي كنند ، حق با شماست نه تابلويي بوده اصلا نه پلي!

بيش از چهار روز از بدنامي باران در آذربايجان مي گذرد و ديگر طروات بهار آنقدرها هم شاعرانه نيست و زيبايي غنچه ها دلربايي نمي كند ، باراني كه سيل شد و سيلي كه سونامي فريادهاي " اي واي بالام اي واي " را در طبيعت آذربايجانم شكوفا نمود ، باراني كه باريد و تمام شد اما قطرات اشكش هنوز ول كن گونه هاي خيس ما نيست ، صندلي هاي خالي دانش آموزانمان كلاس دلهايمان را پر ازاندوه و آه و حسرت كرده است. اما غم هر چقدر كه بزرگ باشد و غصه هر چقدر هم سنگين ، دلهاي ما از روز ازل آبستن مهر است و عطوفت و قلبهاي ما آكنده از نوع دوستي است و رافت.
هنوز يادمان نرفته است كه در زلزله اهر- ورزقان مردم چگونه سنگ تمام گذاشتند و از همه جاي ايرانم قطارقطار ماشين همياري و صدهاصدها نفرهمدلي را بر سر آذربايجانم باراندند و در سوختن جگر گوشه هايشان در گوشه قطار ، چگونه شانه به زير تابوتشان گذاشتند و دست بر روي دلهاي بازماندگانشان گذاشتند.
اين اولين بار نيست كه آذربايجان زخمي بي مهري حوادث و بي مديريتي مسئولين مي شود اما اولين بار است كه اين چنين جسورانه زخم را مي بينند و درد را انكار مي كنند ، زخمي را مي بينند و مهر اتهام بر پيشاني اش مي زنند حق با شماست نه تابلويي بوده نه پلي ! يك عده مرفه بي درد با ماشين هاي شاسي ! بلندشان عازم ويلايشان بوده اند از بهر خوشگذراني ! اصلا از لاشه هاي ماشينشان پيداست!
اما اين باربر عكس بي مديريتي قطار!!! نگرانيم . نگرانيم بيمه نداشته باشند ، نگرانيم خانه هاي كاه گلي خراب شده شان به اين زودي ها سرپا نشود ، نگرانيم فريادها و ناله هايشان در هياهوي بازديدهاي انتخاباتي شنيده نشود اما خوشحاليم ! خوشحاليم كه اينجا كسي عكس سلفي با آوارخرابي ها و ماشينهاي مچاله شده عكس سلفي نگرفت ، خوشحاليم كه اينجا آذربايجان است و مهد غيرت و همدلي .
همشهري هاي عزيز و هم استاني هاي غيور ، عزيزانمان را از ياد نبريم ، بياييد هر آنچه از دست و دلمان بر مي آيد ياري كنيم ، اگر وجه نقدي داريم بياوريم اگر كالاي همياري داريم به تاخير نيندازيم و الا  با روي گشاده بيل و كلنگ بر داريم و بسازيم خانه دل و خانه گِل همزبانانمان را.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :