رئیس جمهوری در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی فارس اعلام کرد: خیلی مهم است که ما برای خانم ها و بانوان همه امکانات ورزشی را فراهم کنیم.
کد خبر: ۴۱۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 20 April 2017
به گزارش تابناک : دکتر حسن روحانی که پنجشنبه در بیمارستان 600 تختخوابی بوعلی سینای شیراز به صورت ویدئو کنفرانس سخن می گفت افزود:‌ :‌خبر خوشحال کننده این است که یک مجموعه بزرگ ورزشی در شیراز برای بانوان آغاز می شود و شروع به کار می کند.
رئیس جمهوری ادامه داد:‌اگر می خواهیم سلامت جامعه ما تامین شود یکی از راه های آن ورزش است و نقش بسیار مهمی دارد. 
روحانی گفت:‌آقایان همه فضاها برایشان آماده است تا با لباس ورزشی حضور یابند و کار خانم ها سخت تر است که با توجه به چارچوب های فرهنگی، هم نشاط و هم سلامت و هم تفریح سالم داشته باشند و اوقات فراغت خود را بگذرانند.
رئیس جمهوری گفت:‌خوشحالم که ساخت ورزشگاه پارس شیراز پس از 22 سال محقق شد . 
وی ادامه داد:‌در سفر نخست به استان فارس، در جریان وضعیت این ورزشگاه قرارگرفتم و از اینکه پیش از سال 76 آغاز شده و فعالیت نداشت، برای من ناراحت کننده بود و به آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور دادم هر مقدار پول می خواهد و به هر قیمتی باید کامل شود.
روحانی بیان کرد:‌مردم شیراز 22 سال است که منتظر یک ورزشگاه هستند و خوشحالم که امروز این مساله تحقق پیدا کرد و این ورزشگاه تکمیل شد ، ورزشگاه بسیار زیبا و خوبی که تصاویر آن را دیدم.
رئیس جمهوری همچنین در ارتباط با آیین بهره برداری از 261 پروژه درمانی استان فارس و شروع عملیات اجرایی شهر سلامت و گردشگری فارس گفت:‌کار بزرگی در حوزه سلامت و افزایش تخت های بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی صورت گرفت که در حال گسترش است. 
روحانی ادامه داد:‌ امیدواریم در پایان این دولت، اقدام هایی در زمینه سلامت انجام دهیم که مردم با مشکلات اندکی با مساله درمان بیماران و سلامت خود مواجه باشند.



منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار