لوسید موتورز اذعان کرده که برای تولید سدان تمام الکتریکی ایر خود به پول بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۴۱۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 22 April 2017

به گزارش تابناک : این کمپانی استارت آپی، در ابتدا برای تولید مدل ایر در اواخر سال 2018 برنامه‌ریزی کرده بود اما هم‌اکنون می‌گوید که خودروی خود را در سال 2019 تولید خواهد کرد. در این میان لوسید آماده‌ی ساخت تأسیسات 700 میلیون دلاری در آریزونا می‌شود.

lucid-motors-air-rear-end
مدیر تکنولوژی لوسید آقای پیتر راولینسون در گفت‌وگو با اتوموتیونیوز گفته که این شرکت باید قبل از حرکت رو به جلو از جانب مسائل مالی مطمئن شود.
او گفت:

ما پول در جا نداریم. به همین دلیل است که ما باید از تأمین مالی در جهت اجرای برنامه‌ها مطمئن شویم. شروع کار بدون داشتن منابع مالی به منظور اجرای برنامه‌ها نوعی بی‌مسئولیتی خواهد بود.

lucid-motors-air-interior-view-660x438
علیرغم این تأخیر، لوسید از تولید اولین خودروی خود مطمئن است زیرا راولینسون گفته بسیاری از کارکنان قبلی تسلا را که روی مدل S کار می‌کردند به لوسید آورده است.

lucid-motors-air-side-profi
او ادامه می‌دهد:

من بسیاری از بازیگران اصلی خود را حفظ کرده‌ام. تمامی مدیرانی که قبلاً به همراه من روی تسلا مدل S کار می‌کردند هم‌اکنون در لوسید هستند؛ بنابراین این تیم می‌داند که چه کاری باید انجام دهد.


مدل‌های پایه‌ی لوسید ایر در زمان عرضه و پس از تخفیف‌های مالیاتی فدرال بهای 52500 دلاری خواهند داشت و بدین ترتیب بسیار ارزان‌تر از تسلا مدل S خواهند بود. این کمپانی همچنین نسخه‌ای 1000 اسب بخاری با محدوده الکتریکی 643 کیلومتری را خواهد ساخت که بهای آن بیشتر از 100 هزار دلار خواهد بود.


منبع : پدال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار