فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی علی فخر موسوی که امروز دوم اردیبهشت در جشنواره جهانی فجر روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۴۱۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 22 April 2017
به گزارش تابناک : سید امیر سیدزاده، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» درباره فیلم جدیدش چنین اطلاع‌رسانی کرد:  این فیلم سینمایی محصول  ایران، چک و اوکراین است و علی فخر موسوی کارگردانی کار را بر عهده دارد. در این کار به صورت مشترک با ویکتور ویلهلم تهیه‌کنندگی این کار را انجام داده‌ام.

وی افزود: در «خاطرات پاییزی» بازیگران ایرانی و اروپایی نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم امروز ساعت ۱۲ در سالن شماره ۵ پردیس سینمایی چارسو روی پرده سی‌و‌پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد رفت. 

سیدزاده ادامه داد: این فیلم توانسته در جشنواره‌های مختلف جوایز بین‌المللی کسب کند که آخرین آن، دیپلم افتخار و نشان یادبود سازمان حمایت از قربانیان جنگ وابسته به سازمان ملل و اتحادیه اروپا بود. این فیلم محصول مشترک ایران، چک و اوکراین است که توسط ویلهلم کرتیو سنتر (جمهوری چک) و افرند فیلم آریا (ایران) با همکاری اُپتیما فیلم (اوکراین) ساخته شده است. فیلمنامه «خاطرات پاییزی» را کاترین تورچانیکووا، علی فخرموسوی و ویکتور ویلهلم بر اساس داستانی از علی فخر موسوی نوشته‌اند.

«خاطرات پاییزی» عاشقانه‌ای ضد جنگ است و قصه دختری را به تصویر می‌کشد که خانه و خانواده‌اش مورد حمله و تجاوز گروه‌های تروریستی قرار گرفته است؛ او که آواره‌گی، نابینایی و حتی از دست دادن قدرت تکلم را تجربه می‌کند در نهایت می‌تواند آرامش و عشق را در گوشه‌ای دیگر از دنیا در کنار مردمی که خود آسیب دیده از جنگ هستند، بیابد.

نازنین احمدی شاهپورآبادی، الکساندر ایگناتوشا، دِمیترُ لِنارتوویچ، تاتیانا یوریکووا، گالینا یابلونسکا و نَظَر رِگوش بازیگران این فیلم هستند. در این کار به جنایات و پوچ بودن ادعاهای دروغین داعش پرداخته می‌شود.

دیگر عوامل «خاطرات پاییزی» نیز عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری: دیمیتری ویشنیاک، مدیر صداگذاری: نیک استریلِسکی، تدوین: الکسانددر نِدبایف، طراح لباس: آلِنا زاویدیوسکا، طراح صحنه: رُسلان پیساچِنکو، طراح چهره‌پردازی: گریم: کاترینا ستارُوُیتووا، موسیقی متن: رُمان کروتین، انتخاب بازیگر: ویکتوریا لینهارتووا.



منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار