سرپرست‌های فرمانداری‌ها می‌توانند نسبت به برگزاری انتخابات در شهرستان خود اقدام کنند و هیچ منع قانونی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۴۱۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 22 April 2017

به گزارش تابناک البرز؛ فتح‌الله حقیقی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در توضیح اینکه آیا برگزاری انتخابات توسط سرپرست فرمانداری فردیس و کرج منع قانونی دارد یا خیر، گفت: سرپرست‌های فرمانداری‌ها می‌توانند نسبت به برگزاری انتخابات در شهرستان خود اقدام کنند و هیچ منع قانونی در این زمینه وجود ندارد.
 
حقیقی افزود: زمانی که وزیر کشور به سرپرست یک فرمانداری حکم برگزاری انتخابات را می‌دهد، وی مدیر محسوب شده و برگزار کردن انتخابات توسط وی منع قانونی ندارد.
وی در ادامه با تاکید بر رعایت حقوق مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که آرا به سمت افرادی برود که پول زیادی خرج می‌کنند؛ بنابراین به تبلیغات ناحق باید توجه داشت.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در پایان با اشاره به لزوم انتشار آمار و اطلاعات مربوط به انتخابات در زمان مناسب اعلام کرد: قرار است در این انتخابات هر گونه آمار و اطلاعاتی توسط استاندار، معاون سیاسی و مدیرکل سیاسی و انتخابات منتشر شود؛ به طوری که فرمانداران و بخشداران نیز از ارائه آمار و اطلاعات منع شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار