فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه انتخابات شوراها در شهرهای با هفت و 9 کرسی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: شهر هشتگرد با هفت عضو اصلی در شورای اسلامی در شمول این تصمیم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۱۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 23 April 2017
انتخابات الکترونیک در هشتگرد
به گزارش تابناک البرز؛ فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه انتخابات شوراها در شهرهای با هفت و 9 کرسی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: شهر هشتگرد با هفت عضو اصلی در شورای اسلامی در شمول این تصمیم قرار می‌گیرد.
 
ابوالقاسم پالیزگیر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، گفت: انتخابات در 150 شهر کشور که شوراهای آن شهرها دارای هفت و 9 عضو اصلی است به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.
 
پالیزگیر با بیان اینکه شش شهر در استان البرز چنین وضعیتی دارد افزود: انتخابات در مرکز شهرستان ساوجبلاغ نیز با هفت عضو اصلی در شورای شهر به صورت صد در صد الکترونیکی برگزار خواهد شد.
 
وی به اعمال ماده هفت اصلاحیه قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر در چند شهر ساوجبلاغ خبر داد و گفت: بر این اساس تعداد اعضای شورا در شهرهای کوهسار، گلسار، چهارباغ و شهر جدید هشتگرد که جمعیت آنها تا 50 هزار نفر می‌رسد هشت نفر خواهد بود که پنج نفر عضو اصلی و سه نفر نیز عضو علی البدل خواهند بود.
 
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه جمعیت هشتگرد طبق آخرین سرشماری بالای 50 هزار نفر است اعلام کرد: طبق اصلاحیه این شهر دارای هفت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار