معاون سیاسی، امنیتی و اجتناعی استانداری البرز از اعلام محرمانه تایید و رد صلاحیت ها خبر داد و گفت: معترضان چهار روز فرصت دارند شکایت خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۴۱۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 23 April 2017
به گزارش تابناک البرز؛  معاون سیاسی، امنیتی و اجتناعی استانداری البرز از اعلام محرمانه تایید و رد صلاحیت ها خبر داد و گفت: معترضان چهار روز فرصت دارند شکایت خود را اعلام کنند.

فتح الله حقیقی با اشاره به آخرین وضعیت داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستای در استان البرز و اهمیت دو انتخابات پیش روی ملت، اظهار کرد: بدون شک اهمیت دو انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا بر هیچ فردی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر اینکه تمامی عوامل دخیل در برگزاری انتخابات درصدد هستند بستری مطلوب را برای رقم خوردن این رویداد مهم فراهم کنند، افزود: امید است همچون سنوات گذشته شاهد حضور با شکوه، پر شور و شعور مردم در عرصه انتخابات باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات بیانگر حمایت همه جانبه آن ها از نظامی است که جوانان بیشماری برای حفظ آب و خاک آن بدون هیچ چشم داشتی جان و مال خود را فدا کردند تا وجبی از این مرز وبوم توسط بیگانگان و دشمنان به غارت برده نشود.

حقیقی در رابطه وضعیت صلاحیت و رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز، بیان کرد: طبق زمانبندی اعلام شده هییت نظارت نظر خود مبنی بر تایید و عدم تایید صلاحیت افراد را اعلام و دوم اردیبهشت نظر هیئت به افراد ذینفع اعلام شده است.

وی با اعلام اینکه از سوم اردیبهشت افراد به مدت ۴ روز فرصت دارند نسبت به رد صلاحیت خود به هییت نظارت شکایت کنند، گفت: هییت نظارت نیز در بازه زمانی ده روزه موظف به بررسی این شکایات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: تایید و رد صلاحیت محرمانه به افراد ذی نفع اعلام و بدون شک با هر گونه اقدام خارج از این حیطه برخورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار