فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تعداد کل شعب ثابت و سیار شهری و روستای در این شهرستان را ۱۶۰ شعبه اعلام کرد.
کد خبر: ۴۱۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 24 April 2017
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش تابناک البرز؛ ابوالقاسم پالیزگیر با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: متولیان برگزاری انتخابات در تلاش هستند تا زیرساخت‌های لازم برای این رویداد مهم فراهم شود.

وی در ادامه ضمن تشریح وضعیت استقرار شعب اخذ رأی در این شهرستان، تعداد شعب اخذ رأی شهری در شهر قدیم هشتگرد را ۲۷ شعبه اعلام کرد و گفت: تعداد شعب ثابت نیز ۲۷ شعبه در نظر گرفته شده است.

پالیزگیر تعداد شعب اخذ رأی شهری در شهر جدید هشتگرد را ۱۶ شعبه اعلام کرد و گفت: ۱۵ شعبه ثابت و یک شعبه سیار انتخابات ریاست جمهوری در برای این شهر در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تعداد شعب شهری در شهر گلسار را ۷ شعبه اعلام کرد و گفت: تعداد ۷ شعب ثابت برای این شهر در نظر گرفته‌شده است.

وی تعداد شعب شهری و ثابت در شهر کوهسار را به ترتیب ۷ و ۶ اعلام کرد و گفت: در این شهر یک شعبه یار برای انتخابات ریاست جمهوری مستقر می شود.

به گفته پالیزگیر تعداد شعب اخذ رأی شهری در شهر چهارباغ ۲۱ شعبه است که ۲۱ شعبه ثابت نیز برای این شهر در نظر گرفته‌شده است.

استقرار ۲۵ شعبه روستایی در بخش چندار

وی تعداد کل شعب شهری در شهرستان ساوجبلاغ را ۷۸ شعبه، تعداد کل شعب ثبات را ۷۶ شعبه و تعداد کل شعبه سیار انتخابات ریاست جمهوری را دو شعبه اعلام کرد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه ضمن تشریح وضعیت استقرار شعب روستایی در این شهرستان، گفت: در بخش مرکز (روستایی) ۳۷ شعبه روستایی و تعداد ۳۰ شعبه ثابت در نظر گرفته‌شده است همچنین برای انتخابات ریاست جمهوری یک شعبه سیار و برای انتخابات شورا شش شعبه سیار در این بخش مستقر می‌شود.

وی تعداد شعب روستایی در بخش چندار (روستایی) را ۲۰ شعبه اعلام کرد و گفت: در این بخش ۱۰ شعبه ثابت، و ۱۰ شعبه سیار برای انتخابات شورا در نظر گرفته‌شده است.

پالیزگیر تعداد شعب روستایی در بخش چهارباغ را ۲۵ شعبه اعلام کرد و گفت: ۲۰ شعبه ثابت، دو شعبه سیار برای انتخابات ریاست جمهوری و سه شعبه سیار نیز برای انتخابات شورا در نظر گرفته‌شده است.

استقرار ۲۴ شعبه سیار روستایی در شهرستان ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ جمع کل تعداد شعب روستایی در این شهرستان را ۸۲ شعبه اعلام کرد و گفت: ۶۰ شعبه ثابت، سه شعبه سیار برای انتخابات ریاست جمهوری و ۱۹ شعبه سیار برای انتخابات شورا در روستاهای این شهرستان مستقر می‌شود.

وی تعداد کل شعب سیار روستایی در شهرستان ساوجبلاغ را ۲۲ شعبه اعلام کرد.

پالیزگیر تعداد کل شعب شهری و روستایی در شهرستان ساوجبلاغ را ۱۶۰ شعبه اعلام کرد و گفت: ۱۳۶ شعبه ثابت، پنج شعبه سیار ریاست جمهوری و ۱۹ شعبه سیار انتخابات شورا در این شهرستان مستقر می‌شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تعداد کل شعب سیار روستایی در این شهرستان را ۲۴ شعبه اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار