کسب و کار جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات در البرز ایجاد شد که در این رابطه ۲۴ کسب و کار با همکاری افراد در حوزه های مختلف تشکیل شد.
کد خبر: ۴۱۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 24 April 2017
به گزارش تابناک البرز؛ غلامرضا حمیدیمدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز در جلسه کارگروه اشتغال استان که صبح دو شنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه فناوری اطلاعات دو بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مد نظر این اداره کل قرار دارد، اظهار کرد: : ١٢ هزار دانشجو حوزه فناوری اطلاعات در البرز در حال تحصیل و بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر فارغ تحصیل شده اند.

وی با بیان اینکه ۱۲ پروژه استانی حوزه فناوری اطلاعات در طرح تکاپو شناسایی شده که از ظرفیت اشتغالزایی بالایی برخوردار است، افزود: سال گذشته در حوزه کسب و کار جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات ۲۴ کسب و کار با همکاری افراد در حوزه های مختلف تشکیل شد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز شتاب دهی در استان البرز، اعلام کرد: همواره درصدد بودیم کسب و کار جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات را در استان داشته باشیم.

حمیدی با بیان اینکه ایجاد مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کار های نوپا در حوزه فاوا از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است، گفت: این مرکز قادر است مرکزی برای تمرکز و مدیریت رویدادهای کارآفرینی استان باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز اعلام کرد: سال گذشته موفق به تشکیل کارگروه وام وجوه اداره شده به منظور ارتقا و توسعه کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور شدیم.

وی با تاکید بر اینکه ارائه تسهیلات به طرح های فناورانه از جمله اهداف تشکیل کارگروه وام وجوه اداره شده بوده است، ادامه داد: نرم افزار دهکده هوشمند سال گذشته در استان البرز اجرا شد.

حمیدی با اشاره به حمایت از ۸ طرح پژوهشی دانش آموزی در حوزه فناوری اطلاعات، گفت: درصدد هستیم ۶۰ کسب و کار کوچک در حوزه دانش بنیان ایجاد کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز تاکید کرد: راه اندازی گردشگری هوشمند مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت که امید است به زودی در البرز به مرحله اجرا برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار