استاندار البرز
طبق قانون حق هزینه از اعتبار هیچ نهاد و سازمانی برای کسب قدرت یا حفظ قدرت وجود ندارد و کلیه موارد رصد، ثبت و پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 26 April 2017
هزینه کردن از نهادهای عمومی برای کسب و یا حفظ قدرت رصد و پیگیری می‌شود
 
استاندار البرز با دعوت از آحاد ملت برای حضور آگاهانه در دو رویداد مهم سیاسی کشور، این حرکت را تعیین سرنوشت کشور بدست مردم قلمداد کرد.
 
به گزارش  البرز تابناک؛ سیدحمیدطهایی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا  اظهارکرد: در شرایط کنونی پذیرش قانون مبنای کار باشد و همه با نظم مبتنی بر مرّ قانون حرکت کنند.
 
وی با اشاره به ماهیت انتخابات و تقویت حس مشارکت مردمی گفت: انتخابات از ظرفیت ایجاد همگرایی، وحدت و اتحاد برخوردار است و حس مشارکت مردمی در این ایام مضاعف می‌شود.
 
استاندار البرز با بیان اینکه تلاش‌ها بر اساس قانون و رویه‌های اخلاقی پیش می‌رود، افزود: این روند با هدف برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرنشاط در کشور است.
نماینده عالی دولت در استان بار دیگر متذکر شد: طبق قانون حق هزینه از اعتبار هیچ نهاد و سازمانی برای کسب قدرت یا حفظ قدرت  وجود ندارد و کلیه موارد رصد، ثبت و پیگیری می‌شود.
 
استاندار البرز با بیان اینکه ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت می‌کنند،گفت: هیچ گروه و شخصیتی به هیچ بهانه ای مجاز به تحت الشعاع قرار دادن حق قانونی و مشروع مردم نیست.
 
وی در پایان افزود: امیدواریم مردم با آگاهی در انتخابات حضور یابند؛ چرا که تحقق این امر ضامن اصلی کیفیت انتخابات و حضور آگاهانه مردم است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار