بله همه‌ی ما می‌دانیم که ب‌ام‌و در حال آماده‌سازی سری 8 کاملاً جدید است اما E31 اصلی هنوز هم یکی از مدرن‌ترین کلاسیک‌های این برند باواریایی بوده حتی اگر ظاهر آن چندان با دینامیک سواری‌اش همخوانی نداشته باشد.
کد خبر: ۴۱۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 27 April 2017

به گزارش تابناک : 


این ب‌ام‌و 840Ci در زمانی ساخته شد که موج جدید سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته در حال ظهور در خودروها بودند و البته از آن زمان تاکنون نیز ظاهر "سر برگردان” خود را به خوبی حفظ کرده است.


بخشی از جذابیت خودروی یاد شده به این خاطر است که از زمان تولید تاکنون تنها یک مالک داشته و او خودرو را تقریباً در شرایط استثنایی نگهداری کرده است. مخصوصاً ظاهر خودرو که ترکیبی از پکیج اسپورت و رنگ‌آمیزی نقره‌ای بوده و در کابین نیز شاهد صندلی‌های اسپورت چرمی خاکستری‌ای هستیم که در توصیف آن‌ها از عبارت "تقریباً عالی” استفاده شده است.


کارکرد خودرو 104607 کیلومتر بوده و تاریخچه‌ی سرویس‌های آن از سال 2000 تا 2017 موجود است. نیروبخش ب‌ام‌و 840Ci پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 282 اسب بخار است. این نیرو از طریق گیربکس 5 سرعته ی اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو در 7.4 ثانیه ثبت شده و بیش از آنکه اسپورت باشد یک کروزر راحت نشان می‌دهد.


البته دو نقطه ضعف در این خودرو دیده می‌شود که شاید خریدار را کمی بترساند. یکی آسیب کوچک در بخش جلو بوده که حدود دو سال قبل به‌صورت حرفه‌ای تعمیر شده و دیگری اینکه این خودرو فرمان راست است.


خب اگر این‌ها برای خریدار اهمیتی نداشته باشد می‌تواند منتظر حراجی‌ای باشد که در بریتانیا برگزار خواهد شد. مسئولان حراجی تخمین می‌زنند این خودرو با بهایی بین 15500 تا 18000 پوند به فروش برسد.


منبع : پدال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار