حجت الاسلام موحد: همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری زنگ سپاس معلم در مدارس استان البرز نواخته خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 29 April 2017
به گزارش اتابناک البرز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته عقیدتی – سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم گفت: همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری زنگ سپاس معلم در مدارس استان البرز نواخته خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد با اشاره به برگزاری محافل روشنگری و گردهمایی در هفته عقیدتی – سیاسی افزود: با توجه به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه نشست های بصیرتی با حضور فرماندهان و کارشناسان در البرز برگزار می شود.
وی نشست علمی حکمت مطهر با جمع دانشگاهیان و برگزاری مراسم «یاد مطهر» به یاد شهید مطهری را از جمله برنامه های هفته معلم اعلام کرد و اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی از دوازدهم اردیبهشت آغاز می شود و تا هجدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در خاتمه روزشمار هفته عقیدتی سیاسی را به شرح شهیدمطهری حرکت مومنانه و ولایی و اقتدار دینی و ملی، شهید مطهری اشتغال، اقتدار دینی و ملی، شهید مطهری گفتمان انقلابی، اقتدار دینی و ملی، شهیدمطهری و مشارکت عمومی، معلم مسئولیت و هدایت انقلابی، تولید داخلی و اقتدار دینی و شهید مطهری مدیریت انقلابی، فعال، پرتحرک و اقتدار دینی اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار