واکنش هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان مشهد درباره اهانت به امام رضا(ع)
هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان مشهد الرضا علیه السلام در پی اهانت فردی به ساحت مقدس آقا علی بن موسی الرضا (ع) بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۴۱۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 30 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان مشهد الرضا علیه السلام در پی اهانت فردی به ساحت مقدس آقا علی بن موسی الرضا (ع) بیانیه ای منتشر کرد.
در این بیانیه آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
شاید مقوله سیاست ورزی و قدرت طلبی در ارکان نظامی بر خواسته از اسلامیت و جمهوریتی که مردمش بر دین و ایمانشان تاکید دارند،  مجالی برای وعده و وعید دادن ، گزافه گویی و قول و قرارهای بجا یا خدای نکرده نابجا باشد، اما.....
اما هیچگاه قرار نیست عرصه خرمگسان خود شیرینی شود که بخواهند با تاختن بر گلزار ولایت و ولایت مداری این مردم، آلودگی و ناپاکی های ذاتی و صفاتی خود را از خاستگاه های اندیشه های معیوب همفکران و هم مسلکان خود منتقل کنند.
شاید درک آن ها از قدرت و حکومت رویه بنی امیه و بنی عباس است که مامون وار به هتک حرمت و قداست آستان مقدسی می پردازند، که خواسته یا ناخواسته ریزه خوار عنایات آن بوده و هستند.
براستی به کجا میرویم که عده ای سرخورده، در عقده گشایی از سالها محرومیت از جایگاه مناسب مردمی و اجتماعی با تاختن بر خاندان عصمت و طهارت برای خود قبایی دست و پا میکنند؟
آیا هنوز میتوان سکوت نمود ؟
نظاره کرد و به حساب ارامش سیاسی و اجتماعی گذاشت و قیافه ی موجه گرفت و عبور کرد؟
بیش از پیش دریافته ایم که عرصه های سیاسی  که حجم بزرگی از بداخلاقی ها و بی ادبی های ناصواب بوده، صحنه گردانی به جماعت لامذهب و منکری رسیده که امر بر انها مشتبه شده و گمان لاشه ی مرداری روحیه ی کفتار صفتشان را تشدید کرده است.
براستی نباید تحرکی کرد....
منتظر کدام فتواییم که ما را به خود وادارد که وقت حرکت است و مقابله...
اگر خراب کردن مسجدی که محل فتنه است رویه ی مسلمانی و اعتقاد است، خرابی ستادی که تابلوی آن توهین و تهاجم به اصل ولایت و اقا و ولی نعمتمان حضرت رضا ع است ، تاکید بر پایبندیمان بر اعتقادمان خواهد بود.
ما هستیم و مشتمان .....
نباید تامل کرد...
بدیهی است هیات رزمندگان اسلام و بسیج مداحان مشهد الرضا ع  مفتخر  به نعمت همجواری  این مضجع منوره رضوی، ضمن اعلام انزجار و برائت از این مشی و مرام و افراد، خواستار برخورد سریع، صریح و قانونی با این افراد را داشته و به جهت پایبندی به طریقت شیعه و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت حق پیگیری و برخورد با این جریان هتاک و هنجارشکن را برای خود محفوظ میدارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار