مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به فعالیت ۱۳۵ موسسه و خانه قرآنی در استان، گفت: به ازای هر پنج هزار نفر یک مرکز قرآنی در استان وجود دارد.
کد خبر: ۴۱۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 30 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام علی شکری صبح یک‌شنبه در کارگاه آموزشی مدیران موسسات قرآن و عترت (ع) استان سمنان که به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی سمنان در مجتمع ولایت این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه از میان ۱۳۵ مجموعه قرآنی فعال در استان، ۷۵ موسسه قرآنی و ۶۰ خانه قرآنی شهری و روستایی هستند، تاکید کرد: پیش از این تعداد خانه های قرآن ۴۷ باب بود که طی روزهای اخیر ۱۳ خانه قرآنی جدید مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

کراپ‌شده - حجت الاسلام علی شکری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

وی خاطرنشان کرد: به ازای هر ۱۰ هزار نفر یک موسسه قرآنی در استان وجود دارد اما اگر خانه های قرآنی را هم حساب کنیم به ازای هر پنج هزار نفر یک مرکز قرآنی فعال استکه فعالیت خوب این مراکز می تواند تحول خوبی رادر زمینه قرآنی ایجاد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره بهاین مطلب که فعالیتمطلوبی برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه انجام شده است، افزود: باید همه به ویژه دستگاه‌هایی که در راستای برنامه های قرآنی مشغول فعالیت هستند برای گسترش و نهادینه شدن فرهنگی قرآنی در جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان سمنانبرگزاری دوره های آموزشی را برای افرادی که در این عرصه مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند ضروری دانست و بیان داشت: برنامه های قرآنی را باید به روز کنیم.

شکری همچنین در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه مردم با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی دیگری را در تاریخ ۲۹اردیبهشت ماه۹۶ ثبت خواهند کرد، گفت: باید تلاش کنیمانتخابات امسال پر شکوه‌تر از دوره های قبل برگزار شود چرا که حضور با شکوه مردم موجباقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: دولتی که شکل می گیرد باید با پشتوانه قوی باشد و این مسئله خیلی مهم است چرا که دولت نقش مهم و تعیین کننده ایرا در عرصه بین المللی و مذاکرات خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنانگفت: باید نهادهای انقلابی، تشکل ها، موسسات قرآنی، مداحان و تمام تشکل های وابسته به این اداره کل نقش اساسی و محوری را در برگزاری با شکوه انتخابات ایفاء کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار