یادگار سومین شهید محراب که در اجتماع انتخاباتی مردم یزد در استقبال از دکتر حسن روحانی در مسجد روضه محمدیه سخن می گفت، ضمن خوشامد به دکتر حسن روحانی در مسجد حظیره یزد گفت: دلیل انتخاب من برای خیر مقدم، انتسابم به بیوت حضرات آیات صدوقی و خاتمی بوده است اما مي خواهم اجازه بگيرم و به نمايندگي از جوانان اين شهر كه همواره پشتوانه و همراه شما بوده اند خدمتتان خير مقدم عرض كنم.
کد خبر: ۴۱۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 30 April 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام و المسلمین محمد صدوقی اظهار داشت: به شهر یزد خوش آمدید، این شهر همواره در طول مبارزات انقلاب و پس از آن همواره پیشرو بوده و در عرصه های مختلف خوش درخشیده است.
امروز به حق یکی از نقاط مثبت انقلابی بودن است و خوشحالیم که رئیس جمهورمان از دیروز تا امروز یکی از انقلابی ترین چهره های این سرزمین بوده است و مانده است
یادگار نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد اظهار داشت:  اگر به تاریخ یزد به عنوان یکی از محورهای انقلاب بنگریم می بینیم که بعد از جریان کشتار مردم تبریز و پیش از واقعه دهم فروردین یزد آن زمان که در این شهر ساواک مانع از سخنرانی مرحوم فلسفی در مصلی شد و جمعیت به سمت خانه شهید محراب آیت ا... صدوقی روانه شد شما بودید که به پیشنهاد شهید محراب برای آنان سخنرانی کردید و آن از اولین سخنرانیهای انقلابی ای بود که در این شهر و توسط شما ایراد شد. اگر بعد از پیروزی انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی رابنگریم باز هم نقش انقلابی شما در کنار رزمندگان این مرز بر هیچ کس پوشیده نیست. و امروز نیز در سنگر دفاع از این انقلاب ، انقلابی ماندید چرا که خود فرزند آنید.
 صدوقی با اشاره به این که همه می دانیم انقلابی بودن در هر زمان مقتضیات خود را دارد، و اقتضای آن در زمان بروز و تثبیت و صدور متفاوت است، خاطرنشان ساخت: امروز مهمترین گام در راه دفاع از انقلاب و صدور آن نشان دادن چهره عقلانی آن است، چهره ای که شما به وسیله برجام به جهانیان نشان دادید.
وی تاکید کرد: شکی نیست که برجام یکی از بزرگترین اتفاقات سیاسی تاریخ ایران است  و مردم ایران امیدوارند که در نیمه دوم ریاست جمهوری شما به بهره برداری بیشتر از منافع برجام برسند.
صدوقی افزود: جناب آقای روحانی: مردم ایران قدر شناسند ، تلاشهای شبانه روزی شما در چهار سال گذشته و وضعیتی که دولت را تحویل گرفتید را به یاد دارند ، خطرات مهمی که از سر این ملت دور کردید را می فهمند ،   مبادا تصور کنید نامهربانان از اکثریت ملت ایران نمایندگی می کنند.  این مردم هرچه صمیمیت شما با رهبری را ببینند دلگرم تر می شوند.
وی ابراز امیدواری کرد روحانی در مسیر دشواری که گام برداشته است کابینه جدیدش با روح جدید و تکیه بر تجربه بزرگان و نیروی جوانان بتواند نفش تازه ای ایجاد کند.
در ادامه یادگار شهید صدوقی و امام جمعه فقید یزد اظهار داشت: علاقه مندیم در  چهارسال آینده با تکیه بیشتر برمشکلات داخلی راه نیمه کاره تان را به پایان برسانید ، طبیعی است در این راه ملت همراه و پشتیبان منتخب خود خواهد بود ، و چراکه در یک نظام مردم سالار همراهی با رای اکثریت مردم از اصول است نمی توان دم از مردم زد و در مقابل رای مردم کارشکنی کرد.
وی همچنین افزود: تدبیر و درایت شما را بسیار دیده و شنیده ایم ، در دوران ریاست جمهوری جناب آقای سید محمد خاتمی که دبیر شورای امنیت ملی بودید و بعد از آن بارها شاهد تعریف جناب آقای خاتمی از هوش و درایت شما بودم.  پدرم شما را یکی از صمیمی ترین دوستان خود می دانست و شما هم ایشان را دوست صمیمی خود می دانستید از طرف دیگر اکثریت مردم این استان همواره پشتیبان شما بوده اند و شما توجهتان به این استان خاص بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی در بخش پایانی سخنانش بیان داشت: امروز این استان و مردمان نجیب و سختکوشش در برابر همه مشکلات و نارسائی ها به تدبیر شما و دولتتان امید دارند اما مهمترین مسئله و درخواست یزد از شما مسئله آب است این شریان حیاتی یزد را دریابید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فلاح يخداني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
روحاني از قضيه آب درياچه اروميه چه تبليغاتي كرد كه من نبودم درياچه خشك شده بود!!! اگر من نبودم جنگ براين كشور تحميل شده بود !! اگر من نيودم بين مرد وزن ديوار كشيده بودند ويا اگر من نباشم بين مرد وزن ديوار ميكشند و.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار