تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 80 درصد واحدهای مسکن مهر این استان در دولت یازدهم تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
کد خبر: ۴۱۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 30 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن حیدری اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر 24هزار و 850 واحد از سوی شرکت های تعاونی، اداره کل راه و شهرسازی، خود مالکان و گروه های خودساخت در چهارمحال و بختیاری احداث شد.
به گفته وی، از این تعداد واحد مسکن مهر احداثی تنها 4 هزار و 600 واحد در دولت دهم تکمیل و تحویل متقاضیان شد.
حیدری با بیان اینکه 2 هزار واحد مسکن مهر هم اینک در استان تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است، افزود: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون حدود 18 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.
وی با بیان اینکه، واحدهای تکمیل شده تا پایان شهریور ماه امسال به متقاضیان تحویل می شود، تصریح کرد: حدود 3 هزار نفر ثبت نام شده، پالایش شده متقاضی مسکن، بدون واحد مسکونی در این استان هستند.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: این استان در سال های 1393 تا نیمه نخست 1395 رتبه نخست مسکن مهر کشور را به خود اختصاص داده که این رتبه در نیمه دوم امسال به مقام دوم ملی رسید.
براساس آخرین گزارش های رسمی وزارت راه و شهرسازی، از مجموع 2 میلیون 210 هزار واحد مسکن مهر، کار ساخت یک میلیون و 936 هزار واحد از این طرح به پایان رسیده است، همچنین از مجموع این پروژه یک میلیون و 831 هزار واحد افتتاح شده و از این رقم یک میلیون و 539 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار