فرمانده سپاه خوي:سلاح ایمان و اعتقاد بزرگترین سلاح در برابر دشمنان و اهریمنان است که هیچ استکبار جهانی قدرت مقابله با این سلاح را ندارد.
کد خبر: ۴۱۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 30 April 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:همزمان با آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، جلسه هماهنگی ویژه برنامه های این هفته با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوی برگزار شدکه
 فرمانده سپاه خوی در اين جلسه ،هفته عقیدتی سیاسی را بهترین فرصت برای نشر اندیشه ناب شهید مطهری عنوان کرد و افزود: جوان امروزی که تشنه معارف دین مبین اسلام است با مطالعه کتب ارزشمند شهید مطهری می تواند جواب سوالات و شبهات خود را پیدا کند.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود: نیروهای انقلاب اسلامی از همان ابتدا و در طول دوره های آموزشی با اخلاق و ویزگی این شهید والا مقام آشنا می شوند و از جمله  تفاوت های نیروهای انقلاب اسلامی با نیروهای مسلح دیگر کشورها در همین  اعتقادات دینی و مذهبی است که سربازان جمهوری اسلامی از آن برخوردارند.

وی ادامه داد: سلاح ایمان و اعتقاد بزرگترین سلاح در برابر دشمنان و اهریمنان است که هیچ استکبار جهانی قدرت مقابله با این سلاح را ندارد.

درادامه اين جلسه حجت الاسلام محمد رستمي مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نيز گفت: بدون شک مطهري بهترين الگو و اسوه براي معلمان ماست لذا سزاوار است كه در این ایام اندیشه این شهید در جامعه ترویج گردد.

وي اظهارداشت: شهید مطهری از جمله شخصیت های است که تمام طول عمر خود را در راستای اعتلا و نشر دین اسلام صرف کرد و صدالبته می توان گفت که آثار وی تنها به یک بعد و آن هم دین و فرهنگ نیست  بلکه به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان نیز می توان از آنان مدد جست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ،در ادامه دیدار با امام جمعه شهرستان خوی با حضور مربیان و هادیان سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، همایش یاد مطهر با حضور مربیان و هادیان سیاسی و تجلیل از مربیان نمونه و فعال، حضور در نماز جمعه،غبارروبی مزار شهداو... را از جمله برنامه های گراميداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه خوی  اعلام کرد.

خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار