عدل هاشمی از قبل هم اعلام کرده بود چندان تمایلی به ورود به عرصه سیاسی دو قطبی مرسوم در کشور ندارد و از هر فرصتی برای پیش برد مسائل توسعه ای حوزه ی انتخابیه ، بهره می برد.
کد خبر: ۴۱۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 30 April 2017
این روزها بخش عظیمی از فضای سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی کشور متاثر از تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است اما عدل هاشمی که از قبل هم اعلام کرده بود چندان تمایلی به ورود به عرصه سیاسی دو قطبی مرسوم در کشور ندارد و از هر فرصتی برای پیش برد مسائل توسعه ای حوزه ی انتخابیه ، بهره می برد.
مسائل مربوط به آب شرب سرفاریاب یکی از دغدغه های مهم مردم و مسئولین این بخش از شهرستان چرام بوده و تاکنون با همه ی تلاش های صورت گرفته به نتیجه ی مطلوب نرسیده است .
 
کلنگ زنی های عدل هاشمی در گیر و دار تبلیغات انتخاباتی دولتی ها + تصاویر 
 
کلنگ زنی پروژه ی تامین آب شرب سرفاریاب
عدل هاشمی پور به همراه برخی مسئولین استانی و شهرستانی ، با حضو در بخش سرفاریاب یک پروژه ی افتتاحی و دو پروژه کلنگ زنی را پیگیری نمودند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، افتتاح ساختمان اداره ی آب شهر سرفاریاب و کلنگ زنی جاده باغچه سادات و پروژه ی تامین اب شرب سرفاریاب به زمین زده شد.
عدل هاشمی در مراسم کلنگ زنی پروژه ی تامین آب شرب سرفاریاب گفت :خدا را شاکریم و راضی هستیم که امروزه شاهد افتتاح ساختمان اداری ، اداره آب و فاضلاب شهر سرفاریاب و کلنگ زنی دو پروژه مهم دیگر در بخش سرفاریاب هستیم و شرمنده مردم نیستم .
وی بیان داشت که در مدت حضورم در مجلس نسبت به بقیه شهرستان ها کمتر حضور داشتیم و امیدوارم با افتتاح این پروژه ها شاهد پیشرفت کارهای بسیاری در اینده باشیم.
هاشمی افزود: این خدمات به برکات نظام مقدس جمهوری می باشد و از مدیران خواست که مشکلات مردم را به جد پی گیری و در صورت امکان برطرف نمایند .
 
 کلنگ زنی های عدل هاشمی در گیر و دار تبلیغات انتخاباتی دولتی ها + تصاویر

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت :من در همین جا از پیمانکار تقاضا دارم که با توجه حضور ایشان در اینجا و دستگاه هایی که مستقر نموده انتظار دارم با اوردن دستگاه های بلدوزر ،تیم حفاری و دستگاه هایی که بتوانند بر این سخره ها در کمترین زمان اشراف پیدا کرده و ان را در کوتاه ترین زمان افتتاح شود ضمن اینکه در بحث مالی و پرداخت مشکلی وجود ندارد.
هاشمی در ادامه عنوان کرد : از اداره راه و شهرسازی خواستارم که جاده دمه در دستور کار قرار گیرد و با توجه به زمان کوچ دامداران باز گشایی شده تا مردم برای تردد ، مشکلی نداشته باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود :در بحث کلنگ زنی اب هم از اداره اب و فاضلاب تقدیر و تشکر می کنم و خوشحالم که در بحث تامین هزینه های این پروژه ما مشکلی نداریم ضمن اینکه خواهان شروع به کار فوری هستم که انشاالله در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح ان باشیم .
 
 کلنگ زنی های عدل هاشمی در گیر و دار تبلیغات انتخاباتی دولتی ها + تصاویر
 
جلسه شورای اداری و بیان مشکلات سرفاریاب
در جلسه شورای اداری بخشدار محترم سرفاریاب ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه مسولین به ویژه سردار هاشمی به بیان مشکلات پرداخت و خواهان پی گیری و همکاری همه شد .
در بخش دیگری از این مراسم امام جمعه شهر ضمن تبریک ایام خجسته و مبارک شعبان افزود : ما مردم سرفاریاب مشکلات زیادی داریم و از همه مسولین خواهان پی گیری هستیم و از نماینده مردم درخواست پی گیری طرح اب بران در دشت جماالدین و پمپ بنزین و بودجه های فرهنگی را داریم.
بنابر این گزارش ،نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با شرکت در جلسه شورای اداری شهر سرفاریاب از نزدیک مشکلات مردم را رصد کرده و در جهت رفع انها قول داد که از هیچ کوششی برای رفع آن ها ، کوتاهی نکند.
گزارش : کیانی باوند
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
سلام.تا الان یاد ندارم بگه یه جایی رو افتتاح کرده اقای هاشمی پور.خداروشکر دست به کلنگش خوبه.خوب کلنگ میزنه و نیمه کاره رها میکنه میره ی جای دیگه کنگ میزنه و...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار