دادستان عمومى و انقلاب استان البرز از فعالیت‌های مدیرعامل شرکت رایکا و بهره‌بردار پیست بین‌المللی دیزین در سال ١٣٩٥ تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۲۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 07 May 2017

















به گزارش تابناک البرز؛ حاجى رضا شاكرمي با اهداى تقديرنامه اى از فعاليت هاى حميدرضا تفته مديرعامل شركت رايكا و بهره بردار پيست بين المللي ديزين در زمينه گسترش فعاليت ورزشي و صنعت توريسم در استان البرز تقدير و تشكر كرد.

در قسمتى از متن تقديرنامه اي كه توسط دادستان عمومى و انقلاب استان البرز به مديرعامل شركت رايكا و بهره بردار پيست بين المللى ديزين اهدا شد، به ایجاد اشتغال در استان البرز به ویژه منطقه دیزین، برگزاری رویدادهای بین المللی همچون مسابقات والیبال در برف، مشارکت در امور خیریه مورد تایید نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل، ایجاد امکانات رایگان برای خانواده های معظم شهدا در سال ١٣٩٥ اشاره شده است.

پيست اسكى ديزين در سال ١٣٩٥ ميزبان بسياري از علاقه مندان به ورزش بود كه از جمله انها مي توان به حضور نزديك به پنج هزار ورزشكار و توريست خارجى در ان اشاره كرد.
لازم به يادآورى است كه شاكرمى دادستان استان البرز در ساليان اخير همواره جزو حاميان سرمايه گذاري بخش خصوصى در ورزش بوده و در اين راه نيز همكاريهاي خوبى با اركان مختلف ورزش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار