جلسه توجیهی برنامه های جشن رمضان با حضور معاونت و کارشناسان حوزه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و روسای ادارات شهرستان ها برگزارشد.
کد خبر: ۴۲۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 15 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛  جلسه توجیهی برنامه های جشن رمضان توسط حوزه معاونت قرآن و عترت با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و روسای ادارات شهرستان ها برگزار شد.

 بر پایه این گزارش؛ کرمیان با اشاره به اینکه برنامه جشن رمضان ازجمله برنامه های ابلاغی از سوی معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به کلیه استان ها بوده است گفت: ازطرف معاونت قرآن وعترت این برنامه به استان ها ابلاغ شد که  15 استان از جمله کرمانشاه، نسبت به این برنامه اعلام آمادگی کردند.

معاون قرآن وعترت درادامه به تشریح برنامه های جشن رمضان پرداخت وگفت: این برنامه به مدت 10روز در  استان کرمانشاه برگزارمی شود.

وی باعنوان اینکه نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی مهمترین بخش این برنامه هاست؛ افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب نرم افزار و علوم قرآنی باید به نحوشایسته برگزارشود .
درحاشیه این جلسه هرکدام ازروسای شهرستان ها به بیان انتقادات ونقطه نظرات خوددرراستای برگزاری جشن رمضان درشهرستان های مربوطه پرداختند و نسبت به انجام وهمکاری وتعامل درخصوص اجرای جشن رمضان اعلام آمادگی نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار