در حالی که قبلاً شاسی‌بلندهای بزرگ، محبوب‌ترین گزینه‌های بازار ایالات متحده بوده‌اند، اکنون، این کراس‌اورهای جمع‌وجور هستند که بیشترین رشد را در دنیای خودروسازی تجربه می‌کنند. ولوو نیز که تصمیم گرفته در این بازار پررونق سهمی داشته باشد، اخیراً مدل جدید XC60 را معرفی کرده و به تازگی جزئیات قیمت‌گذاری آن را نیز منتشر نموده است.
کد خبر: ۴۲۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 20 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال XC60 که جثه‌ای بزرگتر از سایر کراس‌اورهای کامپکت دارد، دارای سه گزینه برای پیشرانه است که هر کدام به سطح تریم مطابق با خودشان تعلق دارند؛ موتور توربوی چهار سیلندر در XC60 T5 با قدرت ۲۵۰ اسب‌بخار، موتور چهار سیلندر مجهز به توربوشارژٰ و سوپرشارژر در XC60 T6 با قدرت ۳۱۶ اسب‌بخار و نسخه پلاگین هیبرید XC60 T8 تووین انجین با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار. در مورد قیمت هر کدام از این مدل‌ها باید گفت که شروع قیمت XC60 T5 و XC60 T6، به ترتیب از ۴۱۵۰۰ و ۴۴۹۰۰ دلار است و بالاترین سطح قیمت نیز متعلق به XC60 T8 به میزان ۵۲ هزار و ۹۰۰ دلار است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که مبلغ ۹۹۵ دلاری به عنوان هزینه تحویل در مقصد به این قیمت‌ها اضافه نشده است.


تمام XC60 ها به صورت استاندارد، با مجموعه‌ای از تجهیزات اختصاصی نظیر سقف پانورامیک، صندلی‌های چرمی، چراغ‌های جلوی LED با طرح «چکش ثور» و سیستم‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو همراه خواهند بود. در زمینه ایمنی نیز، تمام مدل‌های XC60 شامل سیستم‌هایی چون حفظ حرکت در بین خطوط، کاهش اثر ضربه از روبرو و تشخیص اطلاعات نقطه کور می‌شوند.


این در حالی است که استفاده از تجهیزاتی مانند صندلی‌های چرم ناپا با تهویه، گرم‌کن و عملکرد ماساژ، و یک سیستم تعلیق گازی مستقل برای هر چهار گوشه که یک سواری بسیار نرم برای خودرو فراهم می‌کند، در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. به علاوه، آپشن‌هایی مانند سیستم صوتی پرمیوم Bowers & Wilkins نیز که یکی از بهترین در صنعت خودروسازی است، ارائه شده است.


مطابق گفته ولوو، همزمان با انتشار این خبر، دریافت سفارش‌ها توسط این کمپانی آغاز شده و مشتریان می‌توانند نسخه موردنظر خود را از XC60 انتخاب کنند و برای دریافت این کراس‌اور شاسی‌بلند جمع‌وجور در آینده آماده شوند.

برچسب ها: ولووXC60 ، کراس اورها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار