امروز شهرداری و شورای اسلامی شهر آبدانان تنها دغدغه مدیریت شهری در را تعطیلی تنها شهربازی شهر آبدانان می داند
کد خبر: ۴۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 22 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  شهربازی‌ها مجتمع‌های تفریحی هستند که برای داشتن جامعه‌ای شاد و بانشاط، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد تفریحات سالم در کنار خانواده و با هدف فراهم‌سازی زمینه‌های توسعه محرک ایجاد شده‌اند.

اهمیت شهربازی‌ها به گونه ای است که در بسیاری از استانها و شهرستانها شاهد راه‌اندازی مجتمع‌های بزرگ تفریحی و شهر بازی‌های متنوع و مدرن هستیم در حالیکه در شهر آبدانان دغدغه مسئولین شهرداری جمع آوری و تعطیلی  تنها  شهربازی‌ شهر آبدانان که با کم ترین امکانات تفریحی شادی را برای بچه ها و خانواده ها به ارمغان آورده است می باشد.

"علیرضا کاظمی"مسئول این شهربازی در گفتگو با خبرنگار آبدانان خبر گفت:حدود دو سال پیش با گرفتن وام و قرض کردن مقداری پول تصمیم به خرید امکانات این شهربازی و احداث آن در مسکن مهر شهرستان آبدانان کرده ام.

و ی با بیان اینکه محل و جایگاه این شهربازی وقف مسجد است، افزود:متولیان مسجد اجازه داده اند تا زمان احداث مسجد ما در اینجا باشیم متاسفانه حدود یک سال است که شهرداری آبدانان قصد تعطیلی آن را  دارد

کاظمی با اشاره به اینکه 8نفر از این شهربازی نان آور  خانواده هستند تاکید داشت: با تعطیلی این شهربازی 8نفز به بیکاران شهر اضافه و مجبور می شویم برای رفع مشکلات معیشتی زندگی از اینجا مهاجرت کنیم .

مسئول تنها شهربازی آبدانان بیان داشت : علت این کار شهرداری را احداث شهربازی دیگری در پارک شهر خواند که صورت شخصی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه حاضر هستم با شهرداری هر طور که می خواهد قرارداد ببندم، اظهار داشت:متاسفانه شهرداری فقط می گوید باید جمع کنید مگر مردم این منطقه که در خانه های آپارتمانی مسکن مهر زندگی می کنند حق تفریح و نشاط را ندارند.

خانم شاه محمدی یکی از مادرانی بود که فرزندان خویش را برای تفریح در این شهربازی آورده بود به خبرنگار آبدانان خبر گفت:من از شهرک شهید رجایی فرزندانم را برای تفریح و بازی کردن به  اینجا می آورم چون هزینه ای کمی دارد و تنها جایی تفریحی شهر است.

وی افزود:شهرک شهید رجایی تنها یک فضای سبز دارد که در حال حاضر هیچگونه وسیله ای تفریحی ندارد و محلی برای تجمع  متعادان و أدم های بد شده است .
خانم رضایی یکی دیگر از مادانی بود که به محض شنیدن اینکه این پارک را می خواهند تعطیل کنند گفت:مسئولین کاری دیگری ندارند که تنها شهربازی شهر که امکانات تفریحی زیادی هم ندارد را می خواهند تعطیل کنند.

وی با ابراز ناراحتی از اینکه شهر آبدانان با این جمعیت فقط یک شهربازی دارد، افزود:من بچه ام را بعضی مواقع برای تفریح و بازی کردن به شهر سرابباغ یا شهرستات دهلران می برم که امکاناتش صد برابر اینجا بهتر است .

این مادر تصریح داشت:چه اشکالی دارد که این شهر به این بزرگی دو شهربازی داشته باشد مگر جایی آنها را گرفته است چرا مسئولین به جای اینکه به فکر رفاه مردم باشند فقط به فکر منافع خویش هستند.

آقای جایروند یکی از پدرانی بود که همراه با فرزندش در این شهربازی حضور داشت به خبرنگار ما گفت:این شهربازی با اینکه امکانات زیادی ندارد اما برای بعض از خانواده ها که کمترین درآمد را دارند جایی بسیار خوبی برای تفریع و شادی کردن بچه هایشان است.

وی افزود:هر شهری چندین مکان تفریحی دارد حال لازم است که با این همه مشکلات فرهنگی و انحرافات یک شهربازی تعطیل شود اینگونه مسولین می خواهند به خانواده ها در  تربیت نسل بعدی جامعه کمک کنند ./م
آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار