یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «بیان انتقادات بدون ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور در چهارسال آینده دولت دوازدهم شایسته نیست» گفت که دولت نیز باید شرایطی را فراهم کند تا مخالفان بتوانند حرف‌ها،‌ برنامه‌ها و نقدهایشان را برای بهبود وضعیت کشور ارائه کنند.
کد خبر: ۴۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 23 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ایسنا محمدجواد جمالی اظهار کرد: با پایان رقابت انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی آقای روحانی اکنون زمان همکاری برای ملت ایران است چون در دوران انتخابات همه با هم برای خدمت به کشور رقابت می کردند.

وی افزود: قطعا باید به منتخب مردم کمک شود تا بتواند وعده هایش به خصوص در بحث معیشت، اشتغال و خروج از رکود را اجرایی کند، البته از آن طرف نیز باید منتخب مردم شرایطی را ایجاد کند که منتقدان در کنار نقد راهکارهایی نیز ارائه کند.

نماینده فسا تاکید کرد که بیان نقد و تخریب صرف بدون ارائه راهکار شایسته نیست، بهتر است مخالفان دولت به ارائه برنامه ها برای حل مشکلات کشور بپردازند، چون رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه است و او نیز فضایی برای حرف زدن و شنیدن نقد منتقدان و مخالفانش ایجاد کند.

جمالی در پایان تاکید کرد: مخالفان درون نظام باید به یک همکار واقعی تبدیل شوند تا در نهایت شاهد رشد و پیشرفت کشور باشیم، موضوعی که منوط به ایجاد ظرفیت و پتانسیل لازم در کشور است.





۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار