استاندار گلستان در ادامه سرکشی از خانواده های داغدار جانباختگان حادثه انفجار معدن قشلاق یورت آزادشهر با حضور در منزل سه معدن چی از خانواده های آنان دلجویی کرد.
کد خبر: ۴۲۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 23 May 2017
 استاندار گلستان در ادامه سرکشی از خانواده های داغدار جانباختگان حادثه انفجار معدن قشلاق یورت آزادشهر با حضور در منزل سه معدن چی از خانواده های آنان دلجویی کرد.

در این دیدارها که در سه روستای فارسیان، وطن و سوسرا از توابع بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر برگزار شد، استاندار گلستان با ابلاغ سلام و پیام رئیس جمهوری و ابراز همدردی با خانواده های کارگران جان باخته گفت: بعد از درگذشت معدن چیان که در راه کسب رزق و روزی حلال برای خانواده جان خود را از دست دادند، مهمترین مساله حمایت از فرزندان و حل مشکل همسران آنها است. 

 وی عنوان کرد: هرچند برای جبران جان کاری نمی توان انجام داد اما مدیریت زندگی بازماندگان موضوعی مهم و حیاتی است. 

استاندار گلستان با بیان اینکه جان باختن معدن چیان در مسیر خدمت به تولید کشور در واقع مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی بود، بر پی گیری مطالبات بازماندگان تاکید کرد و اظهار داشت: اجازه نمی دهیم کوچک ترین حقی از خانواده های کارگران پایمال شود. 

دکتر صادقلو خاطرنشان کرد: خانواده ها و بازماندگان کارگران معدن آزادشهر تحت تاثیر جریانات و افراد قرار نگیرند چرا که عده ای نشان دادند در این گونه مواقع از احساسات پاک مردم سوء استفاده می کنند. 

در این دیدارها که شماری از مدیران دستگاههای اجرایی گلستان نیز حضور داشتند، سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر که در 13 اردیبهشت ماه گذشته رخ داد در مجموع 43 جان باخته و 79 مصدوم داشت که پرداخت دیه، غرامت و مستمری از کارافتادگی همه آنها انجام شده یا در دست اقدام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار